انصاریان: بعد از باخت در شهرآورد جرات نفس کشیدن برابر «پروین» را نداشتیم

انصاریان: بعد از باخت در شهرآورد جرات نفس کشیدن برابر «پروین» را نداشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس گفت: در شهرآوردها وقتی با شکست زمین مسابقه را ترک می‌کردیم «علی پروین» به رختکن می‌آمد بدون اینکه کلمه‌ای حرف بزند پنج دقیقه می‌نشست و خارج می‌شد. همین نگاه او کافی بود تا بازیکنان از ترس جرات نفس کشیدن هم نداشته باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، علی انصاریان اظهار داشت: شرایط استقلال و پرسپولیس برای شهرآورد مطلوب و ایده‌آل است و 2 تیم به بهترین آمادگی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وی افزود: به نظر من با توجه به شرایطی که 2 تیم دارند یا بهترین نمایش را از هر 2 تیم شاهد خواهیم بود یا شهرآورد بی‌کیفیتی به اجرا گذاشته خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پیش‌بینی کردن شهرآورد سخت و مشکل است، چرا که این دیدار با تمام مسابقات لیگ برتر متفاوت است و همه اعضای 2 تیم حاضرند یک فصل شکست بخورند اما در این جدال بازنده نباشند.

انصاریان تصریح کرد: استقلال خط هافبک و حمله قدرتمندی دارد و این کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند. اعتقاد دارم روز پنجشنبه می‌تواند یک شهرآورد ویژه برای «علیرضا بیرانوند» باشد و او باید ثابت کند بهترین دروازه‌بان ایران است.

وی تاکید کرد: من در تمام شهرآوردها سعی می‌کردم چه از بُعد فنی و چه از نظر حاشیه‌ای متفاوت باشم و همواره برنامه‌های خاصی برای این جدال داشتم. فراموش نمی‌کنم در یک بازی موهایم را به شکل سامورایی‌ها درست کردم و بازتاب گسترده‌ای داشت.

بازیکن اسبق پرسپولیس افزود: در شهرآورد تبریز که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید دروازه «هادی طباطبایی» را از روی نقطه پنالتی باز کردم که خاطره آن گل هنوز در ذهنم باقی مانده است.

انصاریان در پایان گفت: در شهرآوردها وقتی با شکست زمین مسابقه را ترک می‌کردیم، «علی پروین» به رختکن می‌آمد بدون اینکه کلمه‌ای حرف بزند پنج دقیقه می‌نشست و خارج می‌شد. همین نگاه او کافی بود تا بازیکنان از ترس جرات نفس کشیدن هم نداشته باشند. ما خودمان بعد از باخت در شهرآورد تا ۴۸ ساعت از منزل خارج نمی‌شدیم تا با هواداران تیم روبرو نشویم.

1984