وردربرمن 3-2 دورتموند؛ هالند هم مانع حذف زردپوشان نشد

وردربرمن 3-2 دورتموند؛ هالند هم مانع حذف زردپوشان نشد

پایگاه خبری فوتبالی- دورتموند با شکست 3-2 مقابل وردربرمن، از دور رقابت های جام حذفی آلمان کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، زردها که در دیدارهای اخیر به لطف درخشش ستاره جدیدشان، ارلینگ هالند، به پیروزی های پرگلی رسیده بودند، در دیدار امشب مقابل برمن نمایش چندان درخشانی ارائه ندادند و در نهایت مغلوب شدند و گلزنی هالند هم نتوانست مانع از کنار رفتن آنها از رقابت های جام حذفی شود.

16 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی اشتباه مدافعان دورتموند، تیم میزبان صاحب موقعیت شد و روی یک توپ برگشتی، دیوی سلکه، حساب کار را 1-0 کرد. چهارده دقیقه بعد، لئوناردو بیتنکورت که پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت تماشایی، توپ را به طاق دروازه دورتموند کوبید.

نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید اما در نیمه دوم، این دورتموندی ها بودند که در دقیقه 67 توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند. روی پاس یولیان برانت بود که هالند در موقعیتی تک به تک، با یک ضربه هوشمندانه، اختلاف را به حداقل رساند.

اما تنها سه دقیقه بعد، روی پاس در عمق یویا اوساکو، این میلوش راسیچکا بود که صاحب موقعیت شد و با یک شوت دیدنی، بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش داد.

تلاش بازیکنان دورتموند برای جبران گل های خورده در دقیقه 78 نتیجه داد و جیووانی رینا با یک ضربه تماشایی، حساب کار را 3-2 کرد. اما تلاش بازیکنان این تیم برای زدن گل های بعدی ثمری نداشت و بازی با برتری دورتموند به پایان رسید.