پوگبا به هم تیمی هایش: تابستان یونایتد را ترک می کنم

پوگبا به هم تیمی هایش: تابستان یونایتد را ترک می کنم

پایگاه خبری فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که جنجالها بر سر آینده پل پوگبا پایانی ندارد. طبق گزارش منتشره در منچستر ایونینگ نیوز، این ستاره فرانسوی به هم تیمی هایش در منچستریونایتد اعلام کرده که در تابستان پیش رو این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، این روزها از رئال مادرید و یوونتوس به عنوان مقاصد احتمالی پوگبا نام برده می شود. پوگبا که از ماه دسامبر از میادین ورزشی به دور است در این فصل به خاطر مصدومیت از ناحیه قوزک پا، تنها در شش بازی در ترکیب اصلی تیم یونایتد به میدان رفته است. این روزها او تمایل زیادی به ترک فوتبال انگلیس دارد و هم تیمی هایش بر این باورند که فکر و ذکر پوگبا اصلا بر روی حضورش در یونایتد متمرکز نیست و اکثر بازیکنان این تیم معتقدند که جدایی پوگبا به نفع شیاطین سرخ خواهد بود.

البته با وجود تمام این صحبتها، بخش عمده ای از هم تیمی های پوگبا از او حمایت می کنند. حالا باید منتظر ماند و دید که سران منچستریونایتد به پیشنهاد کدام تیم برای انتقال پوگبا پاسخ مثبت خواهد داد و کدام باشگاه موفق خواهد شد تا این ستاره فرانسوی را به خدمت بگیرد. از یک سو زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید بی صبرانه امیدوار است تا پوگبا را در جمع شاگردانش ببیند و از سوی دیگر سران یوونتوس امیدوارند تا بتوانند پوگبا را به رختکن تیمشان بازگردانند. 

تنها چیزی که تا به اینجا قطعی است این است که سران یونایتد او را به ارزانی از دست نخواهند داد.

6363