مادر کاوانی: اگر رییس اتلتیکو حرفش را پس بگیرد، پسرم شاید به این تیم برود

مادر کاوانی: اگر رییس اتلتیکو حرفش را پس بگیرد، پسرم شاید به این تیم برود

پایگاه خبری فوتبالی – مادر ادینسون کاوانی گفته که این بازیکن همچنان ممکن است به اتلتیکو مادرید برود. این در حالی است که انریکه سرسو، رییس اتلتیکو بعد از دربی مادرید گفته بود که خانواده و اطرافیان کاوانی افرادی طماع هستند و به همین دلیل انتقال او انجام نشد: «اوضاع نمایندگان و خانواده‌های برخی بازیکنان شرم‌آور است. ما قرار نیست به آنها اجازه بدهیم جیبمان را بزنند.» 

گزارش‌ها حاکی از آن است که کاوانی و والتر، برادرش، درخواست کرده بودند که اتلتیکو پولی هم به خود آنها بدهد تا انتقال این بازیکن از پاری سن ژرمن به اتلتیکو انجام شود.

حالا برتا گومز، مادر کاوانی می‌گوید: «این که ادینسون در تابستان به اتلتیکو مادرید برود غیرممکن نیست. البته به شرط آن که رییس حرفش را پس بگیرد. ما درک نمی‌کنیم که چرا رییس چنین چرندیاتی را گفت. این حرف او بیجا بود و بسیار به ما ضربه زد. این کاملا دروغ است که والتر (برادر و ایجنت کاوانی) درخواست پول کرده. او باید به طرفداران می‌گفت که کاوانی چرا به اتلتیکو نرفت. دلیلش این بود که اول، پی‌اس‌جی نمی‌خواست او را از دست بدهد، و دوم این که اتلتیکو هرگز حاضر نشد قیمتی که پی‌اس‌جی اعلام کرده بود را بپردازد. پسرم هر کاری کرد تا به اتلتیکو برود. او به برادرش گفت که دستمزدش را کاهش دهد تا بتواند به اتلتیکو برود. او می‌خواست که زیر نظر چولو (سیمئونه) بازی کند و بارها این را تکرار کرد.»

8444