رونالدو در جدول کفش طلا چهارم شد، مسی دهم

رونالدو در جدول کفش طلا چهارم شد، مسی دهم

پایگاه خبری فوتبالی - چیره ایموبیله ستاره لاتزیو در این فصل با 25 گل و 50 امتیاز در صدر جدول کفش طلا جای گرفته و امید زیادی است تا پس از سالها جایزه بهترین گلزن فصل اروپا را به لیگ ایتالیا ببرد.

به گزارش فوتبالی، چیرو ایموبیله که در سال 2018 در کنار ایکاردی به آقای گل لیگ ایتالیا تبدیل شده بود، امید زیادی دارد تا امسال هم آقای گل لیگ شود و هم کفش طلا ببرد. مهاجم لاتزیو در این فصل 25 گل زده است. این مهاجم با ادامه این روند و این میانگین می تواند فصل را با بیش از 36 گل به پایان برساند و از رکورد هیگواین در سال 2016 عبور کند. ایموبیله با دبل مقابل اسپال به بهترین گلزن دهه اخیر لیگ ایتالیا با 123 گل تبدیل شد و از ال پیپیتا سبقت گرفت. چیرو که به زودی 30 ساله می شود در اوج پختگی فوتبالی خود بسر می برد. این بازیکن که متاهل است و سه فرزند دارد، در این فصل 9 گل از روی نقطه پنالتی، ده گل  با پای راست، چهار گل با پای راست و دو گل با ضربه سر در لیگ ایتالیا زده است. لاتزیو در حال حاضر در رده سوم لیگ ایتالیا قرار دارد و امیدوار است که پس از دوازده سال به مرحله گروهی چمپیونزلیگ برسد.

در رده بندی کفش طلا، لواندوفسکی با 22 گل و 44 امتیاز و ورنر از لایپزیش با 20 گل و 40 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. کریستیانو رونالدو از یوونتوس با 19 گل و 38 امتیاز و همچنین هالند با 16 گل در سالزبورگ (24 امتیاز) و 7 گل در دورتموند (14 امتیاز) هر دو در رده چهارم قرار دارند. واردی با 17 گل و 34 امتیاز در لستر در رده ششم جای گرفته، آگوئرو و لوکاکو با 16 گل و 32 امتیاز هفتم هستند، بن یدر از موناکو با 30 امتیاز نهم است و مسی با 28 امتیاز در رده دهم جای گرفته است.البته صلاح، امباپه، اوبامیانگ، رشفورد، ایلیچیچ، اینگس و ژائو پدرو نیز مثل مسی 28 امتیازی هستند.