باشگاه بکام آماده ارائه پیشنهادات جذاب برای خرید مودریچ و کاوانی

باشگاه بکام آماده ارائه پیشنهادات جذاب برای خرید مودریچ و کاوانی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اینترمیامی که متعلق به دیوید بکام است آماده است تا پیشنهاداتی برای خرید ادینسون کاوانی و لوکا مودریچ در فصل آینده ارائه کند. 

به گزارش فوتبالی، جدیدترین عضو لیگ دسته اول فوتبال آمریکا اولین بازی فصل را 26 روز دیگر برابر باشگاه فوتبال لس آنجلس انجام خواهد داد. اینترمیامی هنوز در حال جذب بازیکنان جدید است و در نظر دارد که با اضافه کردن دو بازیکن مطرح و توانای فوتبال اروپا کیفیت لازم برای موفقیت در ام ال اس را به تیم خود اضافه کند. روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که مودریچ و کاوانی دو گزینه موردنظر این باشگاه برای بهبود شرایط خود هستند. گفته می شود که آنها آماده هستند دستمزدی بسیار بالا به مودریچ پیشنهاد کنند که حدود دو برابر دستمزد فعلی او در رئال مادرید خواهد بود. این بازیکن کروات در پنجره های نقل و انتقالاتی اخیر بارها به جدایی از سانتیاگو برنابئو لینک شده است. قرارداد او با رئال در تابستان 2021 به پایان می رسد و اینتر نیز یکی از مشتریان اوست. 

در عین حال انتظار می رفت که کاوانی در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه امسال از پاریسن ژرمن جدا شود اما این انتقال نهایی نشد و او تا پایان فصل به حضورش در پایتخت فرانسه ادامه خواهد داد. اتلتیکو مادرید و منچستریونایتد دو مشتری اصلی این بازیکن اروگوئه ای بودند که اخیرا جای خود را در ترکیب پی اس جی از دست داده است. مارکا مدعی است که اینترمیامی دستمزد بالایی به او نیز پیشنهاد خواهد داد تا بتواند برای حضور در ام ال اس متقاعدش کند. 

1070