محمدی: با رادولوویچ می‌توانیم ذوب‌آهن را به جایگاهی که داشته برگردانیم

محمدی: با رادولوویچ می‌توانیم ذوب‌آهن را به جایگاهی که داشته برگردانیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با حضور رادولوویچ که به تازگی هدایت تیم را برعهده گرفته، می‌توانیم ذوب‌آهن را به شخصیت و جایگاهی که داشته، برگردانیم. 

به گزارش فوتبالی، هادی محمدی در مورد شکست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل تراکتور در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما با مربی و یک سیستم و تاکتیک جدید وارد زمین شدیم. سیستم ما ۱-۵-۴ بود و با تاکتیک‌های تدافعی کار را آغاز کردیم.

وی افزود: در نیمه اول، موقعیت چندانی به حریف ندادیم و رقابت پایاپایی داشتیم، اما در نیمه دوم گل بدی دریافت کردیم که شرایط بازی تغییر کرد؛ هرچند بعد از این گل، حملات خود را شروع کردیم و بازی را به تساوی کشاندیم. پس از گل مساوی، بازهم بازی را در اختیار داشتیم و فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم، اما روی یک صحنه گل بعدی را خوردیم تا دوباره شرایط عوض شود. البته ما در تیم‌مان بازیکنان جوانی داریم که نیاز به تجربه دارند تا خود را در زمین پیدا کنند. همچنین یک مهاجم خارجی به تیم‌مان اضافه شده که نیاز به زمان دارد تا با دیگر بازیکنان هماهنگ شود.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص برخورد با مهاجم تراکتور تصریح کرد: روی یک صحنه، تراکتور صاحب موقعیت ضدحمله شد. ساسان انصاری نزدیک بود از من عبور کرده و فضای گلزنی پیدا کند. به همین خاطر مجبور به خطا روی او شدم. البته بازیکنان تراکتور هم فیزیکی و محکم فوتبال بازی می‌کردند و این برخورد در زمین کاملاً طبیعی بود؛ نه تسویه حسابی در کار بود و نه من می‌خواستم ساسان را مصدوم کنم. بعد از این اتفاق هم از او عذرخواهی کردم، چون ما با یکدیگر دوست صمیمی هستیم. البته در همان صحنه، کارت زرد هم گرفتم.

محمدی که تنها گل ذوب‌آهن در تبریز را به ثمر رساند، در مورد اینکه چرا شادی پس از گل نداشت، گفت: ما تلاش کردیم تا از تراکتور در اطراف محوطه جریمه‌اش، ضربه ایستگاهی بگیریم. وقتی این اتفاق رخ داد، برنامه تاکتیکی را اجرا کردیم و من هم ضربه آخر را زدیم. البته این گل، مزد زحمات همه اعضای تیم بود. بعد از گل هم، به خاطر آن که مورد لطف هواداران تراکتور بودم و دوران خدمت سربازی را در این تیم گذراندم، شادی نکردم تا باعث ناراحتی طرفداران این تیم نشوم.

محمدی در مورد آینده تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: تیم ما از نفرات بسیار خوب و تاکتیک‌پذیری بهره می‌برد. البته با توجه به شرایطی که در این فصل برای ما پیش آمد، تا حدی از روز‌های خوبی که داشتیم، فاصله گرفتیم، اما امیدوارم به لحاظ فنی بتوانیم به روز‌های خوب‌مان برگردیم و هفته به هفته بهتر شویم. بدون شک با حضور رادولوویچ که به تازگی هدایت تیم را برعهده گرفته، می‌توانیم ذوب‌آهن را به شخصیت و جایگاهی که داشته، برگردانیم.

9697