دوگاری : رفتار امباپه، رفتار یک بچه لوس و ضایع است

دوگاری : رفتار امباپه، رفتار یک بچه لوس و ضایع است

پایگاه خبری فوتبالی- کریستوف دوگاری یکی از اسطوره های فوتبال فرانسه همیشه با شفافیت و صداقت تمام درمورد مسائل مختلف فوتبالی اظهارنظر می کند. 

به گزارش فوتبالی ستاره سابق پاری سن ژرمن در گفتگو با آر.ام.سی سپورت در مورد رفتار کیلیان امباپه در هنگام تعویض شدندش در بازی روز شنبه پی.اس.جی مقابل مون پولیه نظرش را ابراز کرده است. در نیمه دوم این بازی و در شرایطی که برد تیم پاریسی قطعی شده بود، توخل تصمیم گرفت تا با بیرون کشیدن امباپه، به یکی از بازیکنان نیمکت نشین تیمش میدان بدهد و امباپه در هنگام تعویض با عصبانیت تمام با سرمربی آلمانی تیمش به جرو بحث پرداخت. 

حالا دوگاری در مورد این اتفاق گفته:« راستش را بخواهید با دیدن این تصاویر ، واقعا ناامید شدم. وقتی دیدم که امباپه چنین رفتاری دارد به خودم گفتم: این غیرممکن است که او چنین کاری انجام دهد. امباپه پسربچه ای است که همیشه به همه نشان می دهد که کاملا به بلوغ فکری رسیده و بالغ تر از خیلی های دیگر است ولی این رفتار، رفتار یک بچه لوس و ضایع بود.»

دوگاری در ادامه به این نکته اشاره کرد که همچان عاشق فوتبال امباپه است ولی نمی توان از کنار چنین رفتاری به سادگی گذشت:« من امباپه را دوست دارم؛ او بازیکنی اصیل و برجسته است و امیدوارم که  هرزمان که فرصت داشته باشم بتوانم او را ببینم ولی واقعا دیدن چنین رفتاری  از او برایم خیلی دردناک بود. او به توخل و به ویژه به هم تیمی هایش که روی نیمکت نشسته بودند مثل ایکاردی و کاوانی، بی احترامی کرد. هرگز دیگر دیدگاهم نسبت به امباپه مثل قبل نخواهد شد.»

6363