وفاداری نیمار به سنت مصدوم بودنش در روز تولدش

وفاداری نیمار به سنت مصدوم بودنش در روز تولدش

پایگاه خبری فوتبالی- نیمار که روز چهارشنبه 28 ساله خواهد شد، بار دیگر در روز تولدش به دلیل مصدومیت تیمش را همراهی نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، نام نیمار در لیست بازیکنان آماده پاری سن ژرمن برای بازی روز سه شنبه مقابل نانت قرار نگرفته ودلیل غیبت او، مصدومیت از ناحیه دنده است. این مصدومیت در شرایطی گریبانگیر نیمار شده که دو روز پیش این بازیکن برزیلی جشن تولدش را در یک میهمانی در پاریس برگزار کرده بود.

در جشن تولد نیمار که تم سفید داشت، تعدادی از بازیکنان پاری سن ژرمن از جمله مارکو وراتی، ادینسون کاوانی، پاردس و دی ماریا نیز شرکت داشتند.

نیمار عادت دارد که هرساله جشن های تولد مجلل و پرزرق و برقی را برگزار می کند و در جشن تولد او در سال 2019، 500 نفر به جشن تولدش که با اسپانسرینگ ردبول برگزار شده بود شرکت کردند و لوئیس همیلتون و رئیس جمهور برزیل از جمله میهمانان جشن تولد دو سال پیش او بودند.

نیمار از زمان انتقالش به پاری سن ژرمن، هر ساله در روز تولدش به دلیل مصدومیت تیمش را همراهی نمی کند. در سالهای 2018 و 2019 او از ناحیه پا مصدوم بود و برای چند هفته ای در ماه فوریه تیمش را همراهی نمی کرد.

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن هم در صحبتهایی جشن تولد نیمار در فاصله بین برگزاری دو بازی تیم را نوعی برهم خوردن تمرکز این بازیکن دانسته بود. او البته در صحبتهایی اعلام کرده که انتخاب بازیکنان تیمش برای بازی با نانت، تحت تاثیر جشن تولد نیمار نبوده است:« من همیشه از بازیکنانم محافظت می کنم و تیمم را واقعا دوست دارم. با در نظر داشتن جشن تولد نیمار،می پذیرم که کمی سخت است که از بازیکنانم محافظت کنم ولی موضوع را سیاه و سفید نمی بینم. آیا این بهترین شیوه برای آماده سازی برای یک بازی است؟ قطعا اینطور نیست.. آیا این بدترین اتفاق دنیاست؟ نه اینگونه نیست. »

توخل ادامه داد:« این شرم آور است؛ چون ما به مردم این فرصت را می دهیم که به بدی از ما صحبت کنند. ما باید با شرایط تطبیق پیدا کنیم ولی من نمی خواهم یک بازیکن را روی نیمکت یا در خانه بگذارم، به این دلیل که در یک میهمانی تولد شرکت کرده اند.»

سرمربی پاری سن ژرمن، نام کیلیان امباپه را درلیست بازیکنان آماده تیمش برای مصاف با نانت قرار داده؛ این درحالی است که در جریان بازی با مون پولیه، هنگامی که توخل تصمیم به تعویض امباپه گرفت، با ترشرویی این بازیکن جوان فرانسوی روبرو شده بود. توخل در صحبتهایی با اشاره به این اختلاف گفته:« مشکلی شخصی بین من و امباپه وجود ندارد و این اتفاقات رخ می دهد. این فقط بحثی بود میان بازیکنی که نمی خواست ترکیب تیم را ترک کند و سرمربی ای که دلایل خاص خودش را برای انجام این کار داشت و می خواست به دیگر بازیکنان تیمش هم مجال بازی کردن بدهد.»

6363