انصاری: می‌خواهیم در شهرآورد خاطره خوبی برای هواداران رقم بزنیم

انصاری: می‌خواهیم در شهرآورد خاطره خوبی برای هواداران رقم بزنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با حداکثر توانمان در شهرآورد حاضر می‌شویم و امیدوارم با موفقیت در این دیدار خاطره خوبی را برای هوادارانمان رقم بزنیم.

به گزارش فوتبالی، محمد انصاری در رابطه با شرایط پرسپولیس در آستانه نود و دومین شهرآورد پایتخت گفت: خوشبختانه توانستیم در ۲ بازی اخیر حداکثر امتیاز را بگیریم و امیدوارم بتوانیم این روند خوب را حفظ کنیم و در پایان شهرآورد هم با نتیجه خوبی از زمین خارج شویم.

وی افزود: تمام تلاشمان را برای برتری در این بازی به کار می‌گیریم و با حداکثر توان وارد زمین مسابقه خواهیم شد. امیدوارم بتوانیم سربلند از زمین خارج شویم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: شهرآورد همیشه شرایط خاصی دارد. امیدوارم این بازی بدون تنش دنبال شود. ما هم سعی می‌کنیم عملکرد خوب و تماشاگرپسندی داشته باشیم. امیدوارم هواداران هم تنها به تشویق تیم خود بپردازند و ما هم امیدواریم خاطره خوبی برای هواداران رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند در شهرآورد گلزنی کند، خاطرنشان کرد: همه چیز امکان پذیر است. امیدوارم این اتفاق رخ دهد البته مهم ترین موضوع برتری تیم است و مهم نیست که چه کسی گلزنی کند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی در هفته نوزدهم لیگ برتر در شهراورد نود و دوم به مصاف استقلال خواهد رفت.

7655