فن در فارت: فلیکس در باشگاه و تحت هدایت مربی اشتباهی است

فن در فارت: فلیکس در باشگاه و تحت هدایت مربی اشتباهی است

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل فن در فارت معتقد است که ژائو فلیکس، ستاره اتلتیکو مادرید، در باشگاه و تحت هدایت یک سرمربی اشتباه قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، فلیکس با انتقال 148 میلیون دلاری خود از بنفیکا به اتلتیکو مادرید در تابستان گذشته به گرانقیمت ترین بازیکن پرتغالی تاریخ فوتبال تبدیل شد. این بازیکن 20 ساله فصل گذشته خود را به عنوان یکی از آینده دارترین بازیکنان معرفی کرده بود و در 37 بازی موفق شد 19 گل به ثمر برساند. عملکرد او توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ دنیا مانند رئال مادرید، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن را جلب کرد اما در نهایت اتلتیکو موفق شد او را به خدمت بگیرد. فلیکس فصل 20 - 2019 را خوب شروع کرد و در ماه آبان موفق شد جایزه پسر طلایی را که به بهترین بازیکن زیر 21 سال می رسد، از آن خود کند. اما نتوانست این موفقیت را ادامه دهد. اتلتیکو مادرید که این هفته با یک گل برابر رئال شکست خورد حالا در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد. 

ستاره هلندی سابق رئال مادرید در این باره به زیگو اسپرت گفت: " ژائو فلیکس بازیکن خوبی است اما در باشگاهی اشتباهی حضور دارد. وقتی آنها این مهاجم پرتغالی را به خدمت گرفتند من احساس کردم که سیمئونه تلاش کرده سبک بازی خود را تغییر دهد اما اینطور نبود. من درک می کنم که پیروزی مهم است اما وقتی یک مهاجم با استعداد مانند او دارید باید سبک بازی خود را طوری طراحی کند که او نیاز دارد. التیکو مادرید با کاراکتری بسیار فشرده و تمرکز سنگین روی دفاع و ضدحملات بازی می کند. حس می کنم فلیکس در باشگاهی اشتباه و تحت هدایت یک مربی اشتباه کار می کند. "

1070