اختصاصی فوتبالی/جزئیات مطالبات بازیکنان پرسپولیس؛ چیزی بیشتر از 10 میلیارد تومان

اختصاصی فوتبالی/جزئیات مطالبات بازیکنان پرسپولیس؛ چیزی بیشتر از 10 میلیارد تومان

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان فعلی پرسپولیس که فصل گذشته با این تیم سومین قهرمانی متوالی خود را جشن گرفتند نزدیک به 10 میلیارد تومان طلب دارند.

به گزارش فوتبالی، اعتراض بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس نسبت به عدم پرداخت مطالبات آنها تبدیل به چالشی بزرگ برای این باشگاه در آستانه دربی پایتخت شده است.

سرخپوشان پایتخت که برای چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر دست به تغییر کادرفنی خود در نقل و انتقالات زمستانی زده اند تا کنون نزدیک به 32 الی 37 درصد از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کرده اند.

این موضوع در حالی اتفاق افتاده که بازیکنانی که سال گذشته نیز در این تیم حضور داشتند مدعی عدم پرداخت تمام و کمال قراردادهای سال قبل خود هستند.

بازیکنان پرسپولیس که در لیگ قهرمانان 2018 آسیا به نایب قهرمانی رسیدند پاداش های ارزی بسیار خوبی دریافت کردند اما حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل وقت سرخ ها نتوانست قراردادهای اصلی آنها را تسویه کند تا بدهی این بازیکنان شروع و به دوران مدیریت ایرج عرب موکول شود.

توفیق اجباری دلارهای برانکو!

ایرج عرب برای اینکه برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس نرود توانست نزدیک به 360 هزار یورو ارز فراهم کند اما سرمربی موفق کروات از این تیم رفت تا به الاهلی عربستان بپیوندد.

مدیرعامل وقت پرسپولیس نیز این پول را به ریال تبدیل کرد تا به بازیکنان تیم پرداخت کند.عرب نزدیک به 120 هزار یورو بابت مطالبات شرکت هواپیمایی طرف قرارداد با پرسپولیس به این آژانس پرداخت می کند.

همچنین 80 هزار دلار به حساب بوژیدار رادوشوویچ بابت مطالبات خود واریز کرده تا دروازه بان کروات خود را در این باشگاه ماندنی کمد.

همچنین بازیکنان پرسپولیس مبلغ 9 میلیارد تومان با توجه به قراردادهایی که داشتند دریافت کردند.

سید جلال حسینی که نزدیک به یک میلیارد و سیصد میلیون تومان طلب داشت که 830 میلیون تومان دریافت کرد اما باقیمانده این مبلغ هنوز به حساب او واریز نشده است.

کمال کامیابی نیا نیز همین اندازه باید پول می گرفت که 800 میلیون دریافت کرده اما مابقی آن هنوز پرداخت نشده است.

شجاع خلیل زاده نیز حدود یک میلیارد تومان طلب داشت که با دریافت هشتاد درصد از پولش نزدیک به دویست میلیون تومان می خواهد.

البته مدافع پرسپولیس قرارداد یک میلیارد و سیصد میلیون تومانی اش را به یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان افزایش داد که متمم مالی در قراردادش گنجانده می شود.

در بین بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس چند بازیکن نظیر امید عالیشاه و حسین ماهینی پول خود را بطور کامل دریافت می کنند تا طلبی نداشته باشند.

همچنین بیشترین طلب را از پرسپولیس، علیرضا بیرانوند دارد. از قرار معلوم دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران بیش از دو میلیارد و سیصد میلیون تومان طلب دارد که قرار است این پول از رقم 700 هزار دلار پرداختی بابت صدور رضایتنامه اش برای باشگاه آنتورپ بلژیک کسر شود.

همچنین بازیکنان کم نام و نشان ‌ نیز ارقامی بین 100 تا 400 میلیون طلب دارند که مجموع مطالبات بازیکنان فصل گذشته را نزدیک به 10 میلیارد تومان می کند.