قاسمی‌نژاد: انتظار این استقبال سرد را از هواداران نداشتم

قاسمی‌نژاد: انتظار این استقبال سرد را از هواداران نداشتم

پایگاه خبری فوتبالی-  مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو انتظار نداشته است که هواداران این تیم استقبال سردی از بازی خانگی آنها برابر ماشین‌سازی داشته باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، امین قاسمی‌نژاد با اشاره به صعود شهر خودرو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این برای اولین بار بود که تیم ما حضور در یک تورنمنت بین‌المللی را تجربه می‌کرد، ولی خوشبختانه از این دو بازی سربلند بیرون آمدیم. ما شرایط خاصی برای این دو مسابقه داشتیم و به یکباره و در حالی که فشار تمرینات بالا بود، به ما گفتند که باید برای بازی با نماینده بحرین آماده شویم. با همت بچه‌ها این بازی را بردیم و ماراتن سخت دیگر در بازی با السیلیه بود که در نهایت در ضربه پنالتی برنده شدیم.

وی ادامه داد: در این مدت پروازهای خسته‌کننده‌ای داشتیم و حتی برای بازی با السیلیه هواپیمای ما عوض شد و چند ساعت هم معطل شدیم. با این حال بچه‌ها تا آخرین نفس برای صعود به مرحله گروهی جنگیدند و البته باید از تلاش مسئولان باشگاه و کادر فنی هم تشکر کنیم. حالا به مرحله گروهی رسیده‌ایم و کارمان سخت‌تر شده است. رقابت با تیم‌هایی مثل الهلال آسان نیست، ولی تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. تمام هدف ما دفاع از اعتبار فوتبال ایران است و می‌خواهیم هواداران و مردم مشهد را هم خوشحال کنیم.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو درباره عملکرد خودش در چند بازی اخیر تصریح کرد: خوشبختانه دو گل زدم و تلاش کردم تا بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم. البته فشردگی مسابقات کار بازیکنان را سخت کرده است و بدن‌ها تحلیل می‌رود، ولی کادر فنی در تلاش است تا از همه بازیکنان استفاده کند. قطعاً استفاده از تمام بازیکنان باعث می‌شود در بازی‌های بعدی با مشکل مواجه نشویم.

قاسمی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که «آیا شهر خودرو می‌تواند در لیگ امسال مدعی جدی قهرمانی باشد؟»، خاطرنشان کرد: فشردگی بازی‌ها کار را سخت می‌کند، ولی می‌خواهیم تا آخرین هفته در کورس باشیم. ما نیاز به حمایت هواداران داریم، ولی متأسفانه در بازی با ماشین‌سازی استقبال سردی از این بازی خانگی صورت گرفت. ما از هواداران که در صفحات مجازی نظر می‌دهند این انتظار را داریم که به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را تشویق کنند. هدف ما هم چیزی جز خوشحال کردن آنها نیست.

وی همچنین درباره جدایی گل‌محمدی از شهر خودرو اظهار داشت: ما روزهای فوق‌العاده‌ای با گل‌محمدی داشتیم و بازیکنان چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتند، ولی این اتفاقات و جدایی بازیکنان یا مربیان در فوتبال طبیعی است. باشگاه هم در نهایت آقای سرآسیایی را انتخاب کرد که به فوتبال مشهد و شرایط شهر خودرو در این چند سال اشراف داشته است. ما باید تلاش کنیم و به سرمربی تیم‌مان کمک کنیم. در این چهار بازی هم که سرمربی جدید انتخاب شده است، سه برد و یک تساوی به دست آوردیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

1984