مدیر تیم فوتبال نود ارومیه: نتایج 3-4 بازی این هفته لیگ مشکوک بود

مدیر تیم فوتبال نود ارومیه: نتایج 3-4 بازی این هفته لیگ مشکوک بود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال نود ارومیه گفت:‌ نتایج 3-4 بازی از هفته اخیر لیگ دسته اول مشکوک بود و باید بررسی شود.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فارس، یحیی بهاری  در مورد شرایط لیگ دسته اول گفت: اتفاقاتی که در یکی دو هفته اخیر لیگ دسته اول رخ داده جای تأمل و بررسی زیادی دارد. نتایجی در این هفته‌ها رقم خورده که خیلی منطقی نیست. ظاهراً برخی تیم‌ها به دنبال زدوبند هستند تا نتایج مسابقات را در خارج از زمین رقم بزنند.

وی افزود: فصل گذشته نیز همین اتفاقات رخ داد و حتی پیشنهادهای غیراخلاقی و غیرحرفه‌ایی به خود تیم ما دادند و ما این مسئله را هم محکوم کردیم و هم به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و نهادهای مربوطه گزارش دادیم. برخی تیم‌ها از ما می‌خواستند مقابل آنها بازی نکنیم یا اینکه بازی را شل بگیریم. متأسفانه شاهد هستیم که در این دو هفته اخیر لیگ یک هم نتایجی رقم خورده که دور از ذهن بوده است.

مدیر تیم فوتبال نود ارومیه تصریح کرد:‌ در این هفته نیروی زمینی توانست ما را متوقف کند، سرخ‌پوشان پاکدشت از مس رفنسجان صدرنشین امتیاز گرفت پس دور از ذهن و غیر انتظار نبود که داماش گیلانیان هم از مس کرمان امتیاز بگیرد اما مس کرمان بدون بازی و تلفات سه امتیاز نصیبش شد این مسئله اجحاف در حق سایر تیم‌ها است. فصل گذشته نیز اتفاقاتی رقم خورد  و پیشنهاداتی به برخی تیم‌ها شد که ما اسنادش را در اختیار دادیم و به نهادهای مربوطه هم گزارش کردیم. در هفته‌های اخیر لیگ یک هم نتایج برخی بازی‌ها مشکوک بوده است  که به بررسی جدی نیاز دارد.

بهاری گفت: تیم‌هایی مثل نود ارومیه، فجر سپاسی که فوتبال پاکی را ارائه می‌کنند و توانایی مالی آنچنانی ندارند از این شرایط لطمه می‌خورند. به عقیده من نتایج 3-4 بازی روز گذشته لیگ یک نیاز به بررسی دارد زیرا دور از انتظار بوده است. فصل گذشته شهرداری تبریز در یک مسابقه مقابل شاهین بوشهر بازی نکرد و در نهایت شاهین با 2-3 امتیاز اختلاف به لیگ برتر صعود کرد. شاید اگر شهرداری در آن بازی، بازی می‌کرد و بازی مساوی می‌شود جای تیم‌های صعود کرده تغییر می‌کرد.

مدیر تیم نود با درخواست از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ عنوان کرد: در این هفته‌های لیگ که نتایج مسابقات حساس‌تر شده جناب بهاروند رئیس محترم سازمان لیگ و محمودزاده مسئول مسابقات لیگ دسته اول که همواره پیگیر فوتبال پاک هستند می‌خواهند با این موارد مشکوک برخورد کنند.

وی ادامه داد: داماش گیلانیان در ابتدای فصل با جاروجنجال بسیار امتیاز تیم اروند کارون را خرید و 2-3 میلیارد تومان فقط برای خرید امتیاز تیم اروند هزینه کرد و اکنون این تیم می‌گوید به خاطر مشکلات مالی نمی‌تواند به کرمان سفر کند. داماش هفته قبل هم در کرمان بازی داشت. می‌توانست در همان کرمان بماند تا مقابل مس هم به میدان برود. این موارد نیاز به بررسی جدی از سوی مسئولان سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و سایر ارگان‌ها دارد.

بهاری تأکید کرد: فصل گذشته اسنادی ما در ارتباط با این مسائل و پیشنهاد غیراخلاقی که به خود باشگاه ما شد، داریم. امسال هم اسنادی را در صورتی که کشف کنیم به مسئولان ارائه خواهیم داد تا با ناعدالتی و ناپاکی در فوتبال مبارزه کنیم. متأسفیم که برخی تیم‌ها از بودجه بیت‌المال هم ارتزاق می‌کنند به دنبال ترویج یک فرهنگ غلط در فوتبال هستند.

7413