همسر و دختر ستاره جدید منچستریونایتد، تماشاگران ویژه در اولدترافورد

همسر و دختر ستاره جدید منچستریونایتد، تماشاگران ویژه در اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - همسر و دختر برونو فرناندز ستاره پرتغالی تازه وارد منچستریونایتد از جایگاه ویژه ورزشگاه اولدترافورد تماشاگر اولین بازی او در مقابل ولورهمپتون بودند.

به گزارش فوتبالی، هافبک 25 ساله پرتغالی روز گذشته در تساوی بدون گل منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون 90 دقیقه بازی کرد که همسرش آنا پینیو و دخترش ماتیلده که جمعه سه ساله شد، از روی سکوها او را تشویق کردند. آنا، همسر 25 ساله برونو تصویری از خودش و دخترش ماتیلده با شماره 18 منچستریونایتد را منتشر کرد که از روی سکوها در حال تماشای بازی هافبک تازه وارد شیاطین سرخ هستند.

فرناندز در پایان بازی با پیاپی با سه قلب، از همسرش و دخترش به خاطر حمایت از او تشکر کردند. آنا و ماتیلده اخرین بازی برونو برای اسپورتینگ در مقابل ماریتیمو در پنجشنبه گذشته را نیز از نزدیک تماشا کرده بودند. منچستریونایتد برای خرید این هافبک 55 میلیون پوند پرداخت. 

برونو و آنا در سن 16 سالگی در دبیرستانی در بواویشتا با هم آشنا شدند و سالهاست که با هم زندگی می کنند. فرناندز در صحبتی جالب در مورد انتخاب شماره 18 گفته بود:" دلایل زیادی برای انتخاب این شماره وجود دارد. شماره 18 را دوست دارم. در سه سال اخیر با شماره هشت بازی می کردم چرا که پدرم در دوران بازی خود این شماره را می پوشید و روز تولدم نیز در روز هشتم سپتامبر است. شماره 18 نیز روز تولد همسرم است. از طرفی در کودکی بازیهای اسکولز را می دیدم که این شماره را به تن می کرد و فوق العاده است که شماره بازیکن بزرگی نظیر او را بپوشم."

برونو و آنا در دسامبر 2015 با هم ازدواج کردند و در ژانویه 2017 صاحب تنها فرزندشان به نام ماتیلده شدند.