بیات: باشگاه فولاد قبول نکرد در ماجرای بلبلی با ما توافق کند/ گفتند رأی به سود ما صادر می‌شود!

بیات: باشگاه فولاد قبول نکرد در ماجرای بلبلی با ما توافق کند/ گفتند رأی به سود ما صادر می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: در جلسه کمیته استیناف به وکیل باشگاه فولاد گفتم با ما توافق کنید، ولی او قبول نکرد.

به گزارش فوتبالی، با حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، فولاد خوزستان به دلیل شکایت سپیدرود به دلیل جذب غیر قانونی محمد بلبلی، از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد.

کیومرث بیات، مالک باشگاه سپیدرود در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره این حکم اظهار داشت: در جلسه کمیته استیناف به وکیل باشگاه فولاد گفتم با ما توافق کن، ولی قبول نکرد و گفت که رأی به نفع آنها صادر خواهد شد. مقررات فیفا مشخص است و این اتفاق قبلاً برای باشگاه پرسپولیس هم رخ داده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که باشگاه سپیدرود برای صدور رضایت‌نامه بلبلی درخواست چه مبلغی داده است، گفت: نباید رقم را رسانه‌ای کنیم ولی خواسته‌ زیادی نداشتیم. اگر این بازیکن را می‌فروختیم هم باشگاه خریدار باید حداقل 300 تا 400 میلیون به ما پول می‌داد، اما باشگاه فولاد این پیشنهاد را نپذیرفت و باید ببینیم در جلسه بعد چه اتفاقی خواهد افتاد.

مالک باشگاه سپیدرود یادآور شد: باشگاه فولاد باید رضایت ما را جلب کند. دنبال آزار و اذیت باشگاهی نیستیم ولی آیا درست است دو باشگاهی که خود را حرفه‌ای می‌دانند بازیکنی که در تیم ما رشد کرده را ببرند و خط موبایلش را هم عوض کنند تا جواب ما را ندهد! مگر ما بازیکن را برده گرفته بودیم؟! باشگاه سپیدرود وقتی ببیند شرایط بازیکنش در تیم دیگر بهتر است، قطعاً راه را برای او باز می‌کند، ولی متأسفانه باشگاه‌ فولاد و استقلال حتی راضی به مذاکره با ما هم نبودند.

بیات در پاسخ به این پرسش که آیا محرومیت باشگاه فولاد در صورت جلب رضایت باشگاه سپیدرود بخشیده خواهد شد یا خیر؟ عنوان کرد: بله، در جلسه کمیته استیناف هم این موضوع مطرح شد و گفتند در صورت رضایت ما این محرومیت بخشیده می‌شود. این پرونده یک بار در کمیته استیناف و دوبار در کمیته تعیین وضعیت بررسی و در نهایت این حکم صادر شده است. ما چیز زیادی نمی‌خواهیم و فقط حق و حقوق باشگاه سپیدرود را می‌خواهیم.

7655