علامت جدید امباپه به رئال مادرید؛ خوشحالی از پیروزی در دربی مادرید!

علامت جدید امباپه به رئال مادرید؛ خوشحالی از پیروزی در دربی مادرید!

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن به رئال مادرید برای یک بار دیگر علامت داد. مهاجم پی اس جی برای عکس های کریم بنزما، سرجیو راموس و وینیسیوس در اینستاگرام که در مورد پیروزی رئال مادرید در دربی مادرید مقابل اتلتیکو منتشر کرده بودند، لایک زد.

به گزارش فوتبالی، شماره هفت  پی اس جی شب گذشته در بازی این تیم و مونپولیه جنجال ساز شده بود. امباپه از این که در دقیقه 60 بازی تعویض شد، عصبانی بود و بعد از آن که توخل به سمتش آمد، حاضر نشد که مربی آلمانی را بغل کند تا نشان بدهد که از تعویض شدنش راضی نیست و دوست نداشته که از زمین خارج شود.

کیلیان امباپه در سالهای اخیر همیشه کزینه محبوب رئال مادرید برای خرید در خط حمله بوده است. پی اس جی برای فروش این بازیکن مبلغی در حدود 300 میلیون یورو طلب کرده است اما رئال مادرید منتظر است تا کیلیان به سال پایانی قراردادش برسد و بتواند او را با قیمتی معقول به خدمت بگیرد. قرارداد فعلی امباپه با پی اس جی تا سال 2022 اعتبار دارد و همه پیشنهادها برای تمدید را رد کرده است، به همین خاطر رئال مادرید امیدوار است که بتواند در تابستان 2021 این بازیکن را به خدمت بگیرد و او را به ترکیبش اضافه کند. امباپه و زیدان رابطه بسیار گرمی با همدیگر دارند.