روش جالب همسر ایکاردی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا

روش جالب همسر ایکاردی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - واندا نارا همسر مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی اینتر رابطه تنگاتنگی با هوادارانش در اینستاگرام دارد و معمولا همه اتفاقات زندگی اش را به هوادارانش اطلاع می دهد و تصاویر زیادی از خودش و خانواده اش در این شبکه اجتماعی را منتشر می کند.

به گزارش فوتبالی، شنبه همسر ایکاردی از رم به فرانسه سفر کرد تا به خانواده اش سر بزند اما نکته ای که توجه هواداران را جلب کرد، استفاده این مدل از "ماسک ضد ضدآلودگی" بود که کل صورتش را پوشانده بود و به نظر می رسد که واندا به شدت نگران "ویروس کرونا" است. ویروسی که این روزها بحث شیوعش به بحث داغی در میان مردم دنیا تبدیل شده است.

تا کنون موارد کمی از ابتلا به بیماری کرونادر اروپا گزارش داده اما به نظر می رسد که مدل آرژانتینی ترجیح می دهد که احتیاط کند و به همین خاطر از این ماسک استفاده کرده است. واندا در یکی از ویدئوهایش در این باره توضیح داده است:"نتوانستم ماسک بخرم چون تمام شده بود اما فروشنده فروشگاه، ماسکی که برای خودش خردیه بود را به من هدیه داده بود و گفت که چون زیاد سفر می کنم، باید از ان استفاده کنم." 

در ویدئوهای منتشر شده توسط واندا می توان مشاهده کرد که افراد زیادی همچون او از ماسک استفاده می کنند تا از ابتلا به بیماری کروناپیشگیری کنند. این روزها کشور چین به شدت درگیری بیماری کرونا است. این بیماری تا کنون 304 نفر را به کام مرگ کشانده و بیش از 14.380 نفر به ان مبتلا شده اند. دولت چین ایالت ووهان را قرنطینه کرده است.