بازیکن اسبق آرسنال: نمی‌دانستم چطور باید خودم را بکشم!

بازیکن اسبق آرسنال: نمی‌دانستم چطور باید خودم را بکشم!

پایگاه خبری فوتبالی - تونی آدامز بازیکن اسبق فوتبال انگلیس در مصاحبه با "گاردین" در مورد مشکلاتی که در زمینه مصرف نوشیدنی های الکلی داشته، صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، تونی آدامز در این باره که چگونه توانسته مصرف نوشیدنی های الکلی را ترک کند و خودش را نجات بدهد، صحبت کرد و گفت:"بعد از نوشیدن، نمی خواستم زندگی کنم اما نمی دانستم چطور باید خودم را بکشم. بنیاد خیریه  Sporting Chance فرصت دوباره ای به من داد.  حالا که از همه این چیزها عبور کرده ام، حس خهیلی بهتری دارم. توانستم کاپیتان آرسنال باشم، برای تیم ملی کشورم بازی کنم و ... همه این تجربیات بی نظیر بودند اما حقیقتا فکر می کنم کاری که توسط این موسسه انجام می شود و نجات دادن جان افراد، فوق العاده است."

بازیکن اسبق آرسنال در این باره که نوشیدنی های الکلی چه بلایی سرش آورده اند هم صحبت کرد:" الکل من را نابود کرد: زندان، مراقبت ویژه، حالت تهوع و ... حقیقتا برایم دردناک بود. وقتی که درگیر شده بودم، برایم دیگر فوتبال مهم نبود. ورزشی که عاشقش بودم برایم اهمیتی نداشت. "

آدامز در مورد شرایط فعلی آرسنال هم صحبت کرد:" ده سال اخیر شرایط تیم بسیار غم انگیز بوده است. مقصر چه کسی بوده؟ خریدها. خیلی تضعیف شده اند. در زمان تحول، پول خرید بازیکن نداشتیم و حقیقتا به نظرم در تولید بازیکن هم موفق نبودیم."