پیام همسر کوبی برایانت برای رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

پیام همسر کوبی برایانت برای رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در هفته بیست و دوم لالیگا در روز شنبه در ورزشگاه برنابئو به مصاف هم رفتند.

به گزارش فوتبالی، پیش از شروع بازی رئال مادرید و اتلتیکو در ورزشگاه برنابئو، هواداران و همچنین بازیکنان دو تیم یک دقیقه سکوت کردند چرا که می خواستند به کوبی برایانت اسطوره بسکتبال جهان که هفته گذشته درگذشت، ادای احترام کنند. کوبی 41 ساله در حالی که به همراه دخترش جیانا و چند نفر دیگر سوار بر هلیکوپتر شخصی خود شده بود، به علت سقوط با این وسیله نقلیه، درگذشت. برایانت یکی از بهترین بسکتبالیست های تاریخ به شمار می رود که درگذشت وی کل دنیای ورزش را متاثر کرد و شخصیت های فوتبالی زیادی نیز برای خانواده وی پیام تسلیت فرستادند.

وانسا همسر کوبی برایانت در پایان بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید پیامی منتشر کرد و گفت:"ادای احترامی دیگر از جانب فوتبال دنیا به کوبی برایانت. تشکر از رئال مادرید و اتلتیکو."

رئال مادرید با تک گل بنزما توانست در دربی مقابل اتلتیکو پیروز شود و اختلافش را با تیم همشهری به عدد سیزده برساند. بدین ترتیب بارسلونا با یک بازی کمتر فعلا شش امتیاز از رئال مادرید عقب است و چاره ای به جز پیروزی مقابل لوانته ندارد.