ترکیب یوونتوس اعلام شد؛ نیمکت نشینی دیبالا

ترکیب یوونتوس اعلام شد؛ نیمکت نشینی دیبالا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم یوونتوس از دقایقی دیگر در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا و در ورزشگاه آلیانس به مصاف فیورنتینا خواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان مائوریتزیو ساری امروز و از ساعت 15 به وقت تهران در ورزشگاه خانگی خود میزبان فیورنتینا خواهند بود. این تیم هفته گذشته برابر ناپولی و جنارو گتوزو شکست خورد تا فشارها بر مائوریتزیو ساری افزایش پیدا کند. این شکست برای این مربی ایتالیایی نیز بسیار ناخوشایند بود چرا که ناپولی تیم سابق او به حساب می آمد و هواداران این تیم شدیدترین اعتراضات و انتقادات را پس از پیوستن او به یوونتوس ابراز کرده بودند. با این حال آنها علیرغم قبول چنین شکستی همچنان با 51 امتیاز و سه امتیاز اختلاف نسبت به اینتر در صدر جدول رده بندی رقابت های ایتالیا حضور دارند و اگر می خواهند این حاشیه امنیت را حفظ کنند باید در دیدار امروز به پیروزی برسند. از سوی دیگر فیورنتینا با 25 امتیاز از 21 بازی اخیر در رتبه چهاردهم جدول ایستاده و فصل خوبی را تجربه نمی کند. ساری در دیدار امروز با تغییرات کمی در ترکیب به میدان می آید اما تصمیم گرفته از پائولو دیبالا در ترکیب ثابتش استفاده نکند. 

ترکیب یوونتوس در این دیدار بدین ترتیب است: شزنی، کوادرادو، بونوچی، دلیخت، الکس ساندرو، پیانیچ، رابیو، بنتانکور، داگلاس کاستا، رونالدو، ایگواین

1070