اسماعیلی‌فر: رادولوویچ نیاز به زمان دارد

اسماعیلی‌فر: رادولوویچ نیاز به زمان دارد

پایگاه خبری فوتبالی- دانیال اسماعیلی‌فر، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که سرمربی این تیم برای پیاده کردن تفکراتش در جمع ذوبی‌ها نیاز به زمان دارد.

به گزارش فوتبالی، دانیال اسماعیلی فر در مورد بازی تیمش برابر تراکتور که در نهایت با شکست ذوبی‌ها همراه شد، گفت: هر دو تیم یک بازی تاکتیکی را انجام دادند و تماشاگران هم بازی خوبی را دیدند. می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی با این حال عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و چند موقعیت را هم از دست دادیم. می‌توانستیم در تبریز امتیاز بگیریم، اما متأسفانه شکست خوردیم. امیدوارم این باخت را در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که سابقه بازی در تراکتور را دارد، در مورد اینکه توسط هواداران تبریزی مورد تشویق قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: من روزهای خوبی را در تراکتور پشت سر گذاشتم و از بازی در این تیم و زندگی در تبریز خاطرات خوبی دارم. هواداران تراکتور هم به من لطف داشتند و محبت آنها را فراموش نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا ذوب‌آهن می‌تواند با میودراگ رادولوویچ نتیجه بگیرد؟»، تصریح کرد: رادولوویچ به تازگی هدایت تیم ما را بر عهده گرفته است و باید با شرایط ذوب‌آهن و فوتبال ایران آشنایی بیشتری پیدا کند. این مربی نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد و باید به او زمان بدهیم. امیدوارم هواداران ذوب‌آهن از تیم حمایت کنند و ما هم تلاش می‌کنیم تا آنها را خوشحال کنیم. ما امسال نتایج موردنظرمان را نگرفتیم، ولی در 12 بازی باقیمانده باید بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم تا جایگاه‌مان در جدول ارتقا پیدا کند. 

9697