رئیس اتلتیکو: روزی تعریف می کنم که چرا کاوانی به اتلتیکو نیامد

رئیس اتلتیکو: روزی تعریف می کنم که چرا کاوانی به اتلتیکو نیامد

پایگاه خبری فوتبالی- انریکه سرسو رئیس باشگاه اتلتیکومادرید امروز در صحبتهایی جنجالی به ناکامی تیمش در به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی اشاره کرده و دراین باره اظهار نظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات زمستانی ودر شرایطی که به نظر می رسید که همه مقدمات برای انتقال کاوانی به اتلتیکومادرید انجام شده و توافقات نهایی حاصل شده، همه در انتظار پیوستن او به این تیم مادریدی بودند، ناگهان خبر توقف مذاکرات و لغو این انتقال روی وب سایتهای خبری رفت. گزارشهای منتشره در رسانه های اسپانیایی حکایت از آن داشتند که بعد از انجام تمام توافقات،ناگهان مدیربرنامه های کاوانی خواهان پرداخت پاداش مضاعفی به این بازیکن و پرداخت رقم کمیسیون هنگفتی به او شده و همین باعث شد تا سران اتلتیکو ناگهان دست از تلاش برای جذب کاوانی بکشند.

بعد از اتمام دربی شهر مادرید که امروز در سانتیاگو برنابئو برگزار شد و با برد 0-1 رئال مادرید مقابل اتلتیکو به پایان رسید، انریکه سرسو رئیس باشگاه اتلتیکو در صحبتهایی دراین رابطه گفت:« ارتباط بعضی از بازیکنان با مدیربرنامه ها و اعضای خانواده شان حیرت آور است. ما اینجا نیستیم که به کسی بخواهد به ما تکیه دهد. »

البته او جزئیات زیادی دراین رابطه اعلام نکرد و گفت:« ماجرای کاوانی واقعا دیگر مهم نیست. چون ما بازیکنانی داریم که می توانند جای کاوانی ای که می خواست به تیم ما بیاید را پر کند. روزی تعریف خواهم کرد که چه شد که کاوانی به اتلتیکو نیامد و زمانی که اینها را تعریف کنم، همه حق را به من خواهید داد.» 

در نهایت اتلتیکویی ها در روز پایانی بازار زمستانی، یانیک کاراسکوی بلژیکی را به صورت قرضی به خدمت گرفتند. سرسو دراین باره گفت:« کاراسکو بازیکنی است که تصویر خیلی خوبی از خودش در تیم ما ارائه کرده بود.او بازیکن بزرگی است و خوشحالیم که به تیم ما بازگشته است.»

6363