رکورد پشت رکورد برای کلوپ و شاگردانش

رکورد پشت رکورد برای کلوپ و شاگردانش

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان یورگن کلوپ ساعاتی پیش توانستند تا با نتیجه 0-4 از سد ساوتهمپتون عبور کنند و حالا با اقتدار بر صدر جدول رقابتهای لیگ برتر تکیه زده اند.

به گزارش فوتبالی لیورپول حالا با 22 امتیاز فاصله نسبت به تیم رده دوم جدول لیگ برتر، صدر جدول را در اختیار دارد و فصل حیرت آوری را سپری می کند. همین حالا هم شاگردان کلوپ بهترین شروع را در بین تمام لیگ های برتر اروپایی در طول تاریخ به نام خود ثبت کرده اند و هیچ نشانه ای از افت و افول در این تیم دیده نمی شود.

لیورپول در 24 تا از 25 دیدار اخیرش در لیگ برتر موفق بوده و حالا و با توجه به اینکه سیتی بازی این هفته اش را درروز یکشنبه برگزار خواهد کرد، لیورپول با فاصله ای 22 امتیازی صدر جدول لیگ برتر را دراختیار دارد.

 هیچ باشگاهی در تاریخ فوتبال انگلیس با چنین اقتداری رقابتهای لیگ برتر را دنبال نکرده و حالا به نظر می رسد که شاگردان کلوپ فاصله چندانی تا مسجل کردن قهرمانی شان در رقابتهای این فصل لیگ انگلیس ندارند تا برای اولین بار در سی سال اخیر این جام را به آنفیلد ببرند.

لیورپول در بیست بازی اخیرش در لیگ برتر در آنفیلد پیروز بوده و تنها یک بار چنین اتفاقی را در تاریخ لیگ برتر شاهد بودیم که این رکورد هم بین ماه های ژانویه تا دسامبر سال 1972 توسط لیورپول بیل شنکلی رقم خورده بود.

در پایان این بازی هندرسون، کاپیتان لیپرول در گفتگو با اسکای سپورتس گفت:« ما دراین بازی تلاش زیادی انجام دادیم؛ بازی سختی بود؛ به ویژه در نیمه اول. ساوتهمپتون تیم آماده ای بود ولی ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و از این نتیجه راضی و خوشحالیم.»

بازی بعدی لیورپول در رقابتهای لیگ برتر انگلیس بعد از وقفه تعطیلات زمستانی، دقیقا 14 روز دیگر مقابل نوریچ انجام خواهد شد.

6363