لیورپول 4 - 0 ساوتهمپتون؛ تیم کلوپ رقیب ندارد

لیورپول 4 - 0 ساوتهمپتون؛ تیم کلوپ رقیب ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول با ارائه نمایشی درخشان در نیمه دوم با چهار گل ساوتهمپتون را مغلوب کرد.

به گزارش فوتبالی، اگرچه شاگردان یورگن کلوپ در نیمه نخست قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه ساوتهمپتون نبودند، اما در نیمه دوم کار حریف را یکسره کرده و موفق شد با برتری 0-4، یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام نزدیک شوند.

اولین فرصت بازی در دقیقه 20 و با پاس چمبرلین برای محمد صلاح ایجاد شد، اما ضربه محکم ستاره مصری راهی به دروازه ساوتهمپتون نیافت. در دقیقه 27 این ساوتهمپتون بود که فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه جنپو روی ارسال لانگ با عکس العمل تماشایی آلیسون همراه شد. در دقیقه 32 لیورپول صاحب بسیار خوبی برای گلزنی داشت، اما مک کارتی ابتدای ضربه فن دایک و در ادامه ضربه والی محمد صلاح را مهار کرده و دروازه تیمش را نجات داد.

دقایقی بعد و روی اشتباه ماتیپ، اینگس فرصت خوبی برای پیش انداختن تیمش داشت، اما ضربه زمینی او را آلیسون با پا مهار کرد. در دقایق پایانی نیمه اول نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دیدار دو تیم لیورپول و ساوتهمپتون با تساوی بدون گل در 45 دقیقه نخست به اتمام رسید. 

لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 47 به گل دست یافت. پاس روبرتو فرمینو در گوشه سمت چپ محوطه به مبرلین رسید و او با یک ضربه زمینی و دقیق موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. حملات لیورپول ادامه یافت و این تیم در دقیقه 60 به گل دوم هم دست یافت. این بار هم فرمینو در نقش گلساز ظاهر شده و پاس رو به عقب او به جوردن هندرسون رسید و او با ضربه ای دقیق زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

این پایان کار نبود و مرسی سایدی ها در دقیقه 72 به گل سوم نیز دست یافتند. این بار جوردن هندرسون از سمت راست با یک پاس دقیق، محمد صلاح را در موقعیتی تک به تک قرار داد و ستاره مصری با نزدیک شدن به دروازه، با یک ضربه ای زمینی فنی موفق به زدن گل سوم شد. در دقیقه 78 ابتدای ضربه فرمینو به زیبایی توسط مک کارتی مهار شد و در ریباند نیز دروازه بان ساوتهمپتون توانست عکس العمل خوبی روی ضربه فابینیو نشان دهد.

 

اما در دقیقه 92 لیورپول به گل چهارم رسید. پاس عرضی فرمینو در موقعیتی بسیار خوب در دهانه دروازه به محمد صلاح رسید تا او باز هم موفق به گلزنی شود و لیورپول با چهار گل ساوتهمپتون را شکست دهد.