ماسچرانو: پیشنهاد بکام و تیمش را رد کردم

ماسچرانو: پیشنهاد بکام و تیمش را رد کردم

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر ماسچرانو بازیکن باتجربه آرژانتینی در صحبتهایی اعلام کرده که اخیرا پیشنهاد دیوید بکام برای انتقال به لیگ ام.ال.اس آمریکا و پوشیدن پیراهن تیم اینترمیامی را رد کرده تا به استودیانتس آرژانتین بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن آرژانتینی بعد از سالها درخشش در فوتبال اروپا اخیرا به سرزمین مادری اش بازگشت و پیراهن استودیانتس را به تن کرد.

حالا او در صحبتهایی اعلام کرده که دیوید بکام اسطوره باشگاه های منچستریونایتد و رئال مادرید که اخیرا باشگاهی در آمریکا را خریداری کرده، تلاش زیادی کرده تا او را به تیمش یعنی اینتر میامی منتقل کند ولی ماسچرانو به این پیشنهادپاسخ منفی داده و در سن 35 سالگی به این نتیجه رسیده که می خواهد به فوتبال آرژانتین بازگردد. ماسچرانو در گفتگو با سی ان ان گفت:« من پیشنهادات متعددی را آنالیز کردم. یک پیشنهاد از لیگ ام.ال.اس آمریکا داشتم که خیلی هیجان انگیز بود ولی در نهایت تصمیم گرفتم تا به آرژانتین بازگردم؛ جایی که فوتبالم را در آنجا آغاز کرده بودم.»

ماسچرانو ادامه داد:« راستش را بخواهید در آستانه انتقال به اینترمیامی، تیم بکام بودم؛ تقریبا همه چیز تمام شده بود ولی گاهی مسائل خیلی سریع تغییر می کنند و در نهایت من استودیانتس را انتخاب کردم.»

ماسچرانو فوتبالش در آرژانتین را در تیم ریورپلاته آغاز کرد و بعد ازمدت کوتاهی حضور در کورینتیانس برزیل به وستهم انگلیس منتقل شد. تیم بعدی او لیورپول بود و ماسچرانو از لیورپول به بارسلونا منتقل گردید و پس از آن هم پیراهن هبی فورچون چین را پوشید. حالا او دوباره به فوتبال آرژانتین بازگشته و پیراهن استودیانس را به تن می کند. 

او فاز پایانی فوتبالش را پشت سرمی گذارد ولی در طول دوران حضورش در فوتبال اروپا افتخارات فراوانی را به دست آورد که از جمله آنها می توان به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن بارسلونا اشاره کرد. او درعین حال با انجام 147 بازی ملی، بازیکنی با بیشترین بازی ملی برای آلبی سلسته است.

  

 6363