سرپرست باشگاه تراکتور: موضوع میثم تیموری مشکل درون خانوادگی است

سرپرست باشگاه تراکتور: موضوع میثم تیموری مشکل درون خانوادگی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست باشگاه تراکتور گفت: موضوع میثم تیموری، یک مسئله درون‌خانوادگی است و در داخل خانواده حل می‌شود.

به گزارش فوتبالی، به نقل از سایت باشگاه تراکتور، میرمعصوم سهرابی در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های پایه این باشگاه گفت: همیشه سعی کرده‌ایم توجه ویژه‌ای به تیم‌های پایه داشته باشیم و حضور امروز آقای ساکت الهامی برای تماشای بازی تیم امیدها، گواه این موضوع است.

سهرابی تأکید کرد: کادر فنی تیم بزرگسالان، امروز تماشاگر بازی تیم امیدها بودند تا انگیزه‌ای در بازیکنان جوان به وجود بیاید.

وی در خصوص موضوع میثم تیموری و ناراحتی‌اش بابت تعویض در بازی روز گذشته مقابل ذوب‌آهن گفت: این موضوع، یک مسئله درون‌خانوادگی است و در هر خانواده‌ای ممکن است پیش بیاید. سرمربی تیم برای تغییر تاکتیک تیمش، در آن لحظه تصمیم گرفت که این بازیکن را تعویض کند و در فوتبال طبیعی است که بازیکن بخواهد برای تیمش بیشتر بازی کند و از تعویضش ناراحت شود.

سرپرست باشگاه تراکتور ادامه داد: در این خصوص، این بازیکن را به جلسه کمیته انضباطی باشگاه دعوت کرده‌ایم تا بعد از اخذ گزارش مدیر تیم، تصمیمات لازم را مطابق آیین‌نامه انضباطی باشگاه اتخاذ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: میثم تیموری از بازیکنان خوب تراکتور است که زحمات زیادی نیز برای ما کشیده و با درایت کافی در این خصوص تصمیم خواهیم گرفت تا تیم بزرگ تراکتور، با تمرکز لازم کارش را ادامه دهد و مشکلی به وجود نیاید.

سهرابی همچنین با تمجید از حضور پرشور تماشاگران در بازی مقابل ذوب‌آهن، بیان کرد: روز گذشته، برد شیرینی را در مقابل ذوب‌آهن کسب کردیم که جا دارد این پیروزی را تقدیم هوادارانی بکنیم که سرمایه اصلی باشگاه هستند و هیچ‌وقت ما را تنها نگذاشته‌اند. این هواداران پرشور، در سرما و گرما همواره حامی تیم هستند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا نتایج خوبمان را ادامه داده و بتوانیم جواب محبت‌های آنان را بدهیم.

7413