ترکیب لیورپول برابر ساوتهمپتون اعلام شد

ترکیب لیورپول برابر ساوتهمپتون اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم های لیورپول و ساوتهمپتون از دقایقی دیگر در چارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان یورگن کلوپ امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران باید در ورزشگاه خانگی خود میزبان ساوتهمپتون باشند. لیورپول در دیدار رفت موفق شد با نتیجه 1 - 2 برابر این حریف به پیروزی برسد و امروز برای ادامه روند شکست ناپذیری خود و همچنین کسب شانزدهمین پیروزی متوالی در رقابت های لیگ برتر بار دیگر رو در روی آنها قرار خواهد گرفت. این تیم با 70 امتیاز از 24 بازی صدرنشین بلامنازع رقابت های انگلیس به شمار می آید و نزدیکترین رقیب آنها که منچسترسیتی است 19 امتیاز با این تیم اختلاف دارد. از سوی دیگر ساوتهمپتون از 24 بازی اخیر 31 امتیاز به دست آورده و در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفته است و 9 امتیاز با چلسی که در رده چهارم ایستاده و آخرین رتبه کسب سهمیه لیگ قهرمانان را تا به اینجای کار از آن خود کرده، فاصله دارد. 

ترکیب لیورپول در دیدار امروز بدین ترتیب است: آلیسون، الکساندر آرنولد، گومز، فن دایک، رابرتسون، فابینیو، هندرسون، واینالدوم، چمبرلین، صلاح و فیرمینو