ناصری: با هواداران‌مان پرسپولیس را شکست می‌دهیم

ناصری: با هواداران‌مان پرسپولیس را شکست می‌دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع نفت آبادان از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای کسب نتیجه مقابل صدرنشین لیگ خبر داد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از ورزش سه، عبدالله ناصری، مدافع نفت آبادان که در این فصل به این تیم پیوسته و توانسته با نمایش درخشان خود انتظارات کادرفنی و هواداران را برآورده کند، از انگیزه بالای تیمش برای دستیابی به پیروزی و کسب نتیجه مناسب برابر پرسپولیس خبر می‌دهد.


ناصری درباره شرایط تیمش پیش از این بازی گفت: درباره شرایط کلی تیم حرفی ندارم. همه می‌دانند که این بازی بالاترین اهمیت را برای ما دارد و انگیزه حرف اول را خواهد زد. ما برای این 90 دقیقه تمام مشکلات را فراموش میکنیم و تمام ذهن ما روی نتیجه و خوشحالی هواداران خواهد بود.


وی ادامه داد: برای اینکه همچنان شانس بالانشینی داشته باشیم باید به امتیاز این بازی دست پیدا کنیم. ما اکنون در رده چهارم هستیم و نباید باعث شویم که هواداران مان ناامید شوند. حریف بزرگی روبروی ما قرار دارد و آنها با پیروزی در هفته گذشته انگیزه زیادی برای ادامه موفقیت خود دارند اما در آبادان مسلما کار سختی پیش رو خواهند داشت و باید برابر جو فوق العاده هواداران و انگیزه بالای بازیکنان ما قرار گیرند. کاملا به نتیجه و پیروزی در این بازی امیدوار هستم.


مدافع نفت آبادان درباره شکست هفته گذشته تیمش گفت: یک باخت بدموقع برای ما بود و نتیجه تمام ماجرا نبود و ما روی بدشانسی و عدم سود بردن از فرصت‌ها در نهایت باختیم. می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و البته آن بازی برای ما تمام شده و تمرکز ما الان روی بازی با پرسپولیس قرار دارد و امیدوارم هواداران فردا با حضور پررنگ خود کمک بزرگی برای دستیابی به نتیجه به ما کنند.

7413