محمدی: روی غافلگیری گل خوردیم و باختیم

محمدی: روی غافلگیری گل خوردیم و باختیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ذوبی ها که سابقه حضور در جمع تراکتوری ها را داشت پس از بازی و در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام به صحبت با خبرنگاران پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه،هادی محمدی پس از دیدار برابر تراکتور درباره بازی گفت: بازی را خوب شروع کردیم. البته اولین بار بود که با این سیستم در زمین حاضر شویم. به هرحال ما مربی مان را عوض کردیم و فکر می کنم عادلانه بود که در دیدار امروز حداقل تساوی کسب می کردیم. ما روی دو غافلگیری گل خوردیم و در نهایت نتوانستیم به برتری برسیم.


او درباره گلزنی خود و عدم برگزاری شادی گل گفت: خداراشکر که توانستم در این بازی گلزنی کنم اما اینکه شادی گل نکردم به دلیل این بود که تراکتور تیم قبلی من است و هواداران این تیم نیز چه در زمان حضورم در این تیم و چه در زمانی که با تیم ذوب آهن در تبریز حاضر می شدم لطف زیادی به من داشتند. آنها به من محبت دارند و ما هم آنها را دوست داریم.


محمدی درباره هواداران تراکتور نیز گفت: خداراشکر در سال هایی که ما در تراکتور بودیم نتایج خوبی گرفته بودیم. هواداران تیم هم به ما لطف داشتند. پرشورها بامعرفت هستند و از همه آنها ممنونم که حتی امروز نیز از ما حمایت کردند.


او در پایان درباره شرایط تیمش در لیگ نوزدهم نیز گفت: مربی جدیدی که به تیم آمده است یک مربی باکلاس و فنی است و امیدوارم بعد از بازی نفت آبادان که لیگ تعطیل می شود اردوی خوبی برگزار کنیم و بیشتر با این مربی و تدابیرش آشنا شویم و به همین دلیل اوضاع بهتری به نسبت چیزی که الان داریم داشته باشیم.

7413