دی ماریا: بعد از بازی کنار مسی، رونالدو، زلاتان و رونی می گویم لئو بهترین است

دی ماریا: بعد از بازی کنار مسی، رونالدو، زلاتان و رونی می گویم لئو بهترین است

پایگاه خبری فوتبالی- آنخل دی ماریا بازیکن 31 ساله باشگاه پاری سن ژرمن سابقه بازی کردن کناربرترین ستاره های دنیای فوتبال را دارد. اودر طول دوران حضورش در باشگاه هایی مثل رئال مادرید، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن در کنار بازیکنان بزرگی مثل کریستیانو رونالدو، زلاتان ایبراهیموویچ و وین رونی توپ زده و در تیم ملی کشورش هم بارها درکنار لیونل مسی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، دی ماریا بین سالهای 2010 و 2014 در رئال مادرید کنار کریستیانو رونالدو بازی می کرد و همراه بااو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و جام حذفی اسپانیا را تجربه کرده. پس از آن این ستاره آرژانتینی به یونایتد پیوست و با وجودی که دراین تیم موفق نبود، اما توانست بازی کردن در کنار بازیکن بزرگی مثل وین رونی را تجربه کند.

حالا دی ماریا در گفتگو با TyC Sports گفته:« برایم یک رویا بود که بتوانم کنار رونی، زلاتان، کریس رونالدو و لیونل مسی بازی کنم. اینها همه بازیکنانی بودند که من وقتی پلی استیشن بازی می کردم، آنها را انتخاب می کردم و هرگز تصورش را هم نمی کردم که روزی در کنارشان به میدان بروم. قبلا بازی هایشان را تماشا می کردم و بعد این فرصت برایم فراهم شد تا درکنارشان بازی کنم. لئو در بین اینها بهترین است؛ کریس رونالدو یک غول است و نیمار واقعا لذت فوتبال است؛ او برزیلی است و هر زمان که بازی می کند، واقعا خودش هم لذت می برد.»

 این ستاره آرژانتینی درمورد زلاتان گفت:« ایبرا دیوانه است؛ یک شخصیت به تمام معناست. در داخل زمین او مثل یک پسر بد به نظر می رسد ولی فوق العاده است و انسان خیلی خوبی است. زمانی که او اینجا بود من ارتباط خیلی خوبی با او داشتم.» و  راجع به وین رونی ادامه داد:« رونی پسر آرامی است. هرگز فکرش را هم نمی کردم که او تا این حد قدرتمند باشد. در بین تمام این بازیکنان بزرگی که کنارشان بازی کرده ام، انتخاب یک نفر سخت است ولی اگر مجبور به انتخاب باشم، لیونل مسی را برمی گزینم.»

دی ماریا در بخش پایانی صحبتهایش در مورد کیلیان امباپه هم تیمی فعلی اش در تیم پاریسی هم اظهارنظر کرد و گفت که اگر امباپه همین روند را ادامه دهد، تبدیل به بهترین بازیکن دنیا خواهد شد:« امباپه یک حیوان کوچک است؛ او ذهنیت فوق العاده ای دارد و پسر خوبی است و همیشه آرام است و در سطح بالایی بازی می کند. او با وجود کارهای بزرگی که در فوتبال انجام داده، می تواند بهتر از اینها باشد. اگر او با همین ذهنیت کارش را دنبال کند، ممطئنم که روزی توپ طلا را خواهد برد.»

6363