بارسلونا و خرید ماتئوس و انتقال قرضی او به وایادولید

بارسلونا و خرید ماتئوس و انتقال قرضی او به وایادولید

پایگاه خبری فوتبالی- ماتئوس فرناندز تا ساعاتی دیگر رسما به عنوان بازیکن جدید بارسلونا معرفی خواهد شد. این بازیکن 21 ساله برزیلی حالا سوار بر هواپیما و در مسیر بارسلوناست تا تستهای پزشکی اش را در باشگاه کاتالان پشت سرگذاشته و قراردادی 5 ساله را با بارسلونا به امضا برساند.

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش منتشره در رسانه های برزیلی، برخی مسائل بوروکراتیک باعث شد تا سفر ماتئوس فرناندز به بارسلونا به تعویق بیفتد. روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که بارسلونا بعد ازامضای قرارداد با این بازیکن جوان، او را به صورت قرضی به رئال وایادولید می فرستد. 

ماتئوس فرناندز با انتشار نامه ای در شبکه های اجتماعی با هواداران و هم تیمی هایش در پالمیراس خداحافظی کرده و به صورت رسمی از انتقالش به فوتبال اروپا خبر داده است.

بارسلونا این بازیکن جوان را با پرداخت 7 میلیون یورو به خدمت خواهد گرفت. ماتئوس یک بازیکن میانی است که فیزیک خوبی دارد و در امور تدافعی هم عملکرد قابل قبولی دارد. او در سن 21 سالگی بازیهای زیادی در لیگ برزیل و جام لیبرتادورس برگزار کرده و سابقه حضور درتیمهای ملی پایه ای برزیل را هم در کارنامه ورزشی اش می بیند. ماتئوس فرناندز درژانویه 2019 از بوتافوگو به پالمیراس پیوست و در 12 دیداری که با پیراهن این تیم برگزار کرده، به 1 گل دست یافته است.

در نامه خداحافظی ماتئوس فرناندز با پالمیراس و فوتبال برزیل می خوانیم:« هرگز خداحافظی خوب نیست؛ هرچند که گاهی وقتهالازم است این کار را انجام دهی، ولی همیشه خداحافظی کردن سخت است. من با شما خداحافظی می کنم و از باشگاه پالمیراس که به پتانسیل فوتبالی من اعتماد کرد و سال گذشته مرا به خدمت گرفت تشکر می کنم. از بوتافوگو هم به خاطر اینکه درها را به روی من باز کرد متشکرم. احساس غرور می کنم که پیراهن این تیمهای پرسابقه در فوتبال برزیل را به تن کرده ام و حمایتهایتان در طول عمر کوتاه فوتبالی ام را فراموش نمی کنم. از پدرم، مادرم و خانواده ام هم متشکرم؛ هرزمان که دچار تردید می شدم، می دانستم که کجا باید مشکلم را حل کنم. آنها همیشه از من حمایت می کردند. هر موفقیتی که در فوتبالم به دست آوردم، موفقیت شخص من نبوده. ما با هم سختی کشیدیم و با هم موفق شدیم. امروز رویایم برای سفر به اروپا محقق شد. از خدا متشکرم. به زودی چالشها و اهداف بزرگی پیش رویم خواهم داشت. این تازه شروع راه است.»

6363