رسمی/ کاراسکو به اتلتیکو مادرید بازگشت

رسمی/ کاراسکو به اتلتیکو مادرید بازگشت

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اتلتیکومادرید به صورت رسمی از بازگشت یانیک کاراسکو به رختکن این تیم خبر داد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن بلژیکی امروز با شاگردان دیگو سیمئونه به تمرین پرداخت تا برای دربی حساس مادرید و در صورت نیاز شاگردان سیمئونه را همراهی کند. این اولین جلسه تمرینی کاراسکو با شاگردان سیمئونه بعد از بازگشتش به این تیم بود. او لبخندزنان با سایر بازیکنان اتلتیکو تمرین کرد و به نظر مملو از انگیزه می رسید. کاراسکو چهره برتر جلسه تمرینی امروز اتلتیکو بود. 

کاراسکو با قراردادی قرضی به اتلتیکو بازگشته و در قرارداد او مادریدی ها این شانس را خواهند داشت تا در صورتی که بخواهند بتوانند در پایان فصل برای خرید او وارد عمل شوند. باشگاه اتلتیکومادرید با انتشار بیانیه ای رسمی در وب سایتش اعلام کرد که کاراسکو به صورت قرضی تا پایان فصل در اختیار سیمئونه خواهد بود.

از سوی دیگر دیگو سیمئونه هم در کنفرانس خبری اش قبل از دربی شهر مادرید اعلام کرد که اگر مشکل خاصی نباشد، نام کاراسکو در لیست بازیکنان تیمش برای این بازی حساس قرار خواهد گرفت. البته هنوز مشخص نیست که آیا او در این بازی قادر خواهد بود تا برای تیم اتلتیکو به میدان برود یا خیر. 

امتیاز مثبتی که جذب کاراسکو برای اتلتیکویی ها دارد این است که او نیازی به وفق یافتن با شرایط تیم ندارد؛ چرا که پیش از این سابقه حضور در اتلتیکومادرید و کار کردن با اکثر بازیکنان این تیم و دیگو سیمئونه را دارد. او چندی پیش به لیگ چین منتقل شده بود ولی حالا به صورت قرضی به اتلتیکو بازگشته و امیدوار است که دوره دوم حضورش در این تیم موفق تر از دوران اول حضورش در واندا رقم بخورد.

6363