فشار تاتنهام برای جذب بیل در آخرین ساعات بازار

فشار تاتنهام برای جذب بیل در آخرین ساعات بازار

پایگاه خبری فوتبالی - تنها چند ساعت دیگر تا اتمام مهلت بازار نقل و انتقالات زمستانی باقی است و هنوز این احتمال وجود دارد که در ساعات باقیمانده، یک بمب خبری منتشر شود. طبق گزارش منتشره در روزنامه تایمز، سران باشگاه تاتنهام عزمشان را جزم کرده اند که در آخرین روز بازار زمستانی گرت بیل را از رئال مادرید به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، مدتهاست که زمزمه هایی درمورد احتمال جدایی گرت بیل از رئال مادرید به گوش می رسد و با آغاز هر بازار نقل و انتقالات این گمانه زنی ها داغ می شود. اما تا به امروز گرت بیل در تیم مادریدی مانده و زیر نظر زیدان فوتبالش را دنبال می کند. اما حالا باشگاه تاتنهام که ژوزه مورینیو، سرمربی سابق بیل در رئال، هدایتش را در دست دارد، قصد دارد تا به هر ترتیبی شده تمام توانش را برای بازگرداندن این بازیکن ولزی به لیگ برتر انگلیس به کار بگیرد. 

مصدومیت طولانی مدت هری کین هم دراین میانه بی تاثیر نبوده و مدیران تاتنهام را برآن داشته تا بیش از پیش برای بازگرداندن بیل به رختکن تیمشان تلاش کنند. طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس اسپانیا، دنیل لووی اخیرا به مادرید سفر کرده بود تا با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی دراین رابطه گفتگو کند. البته او برای خرید بیل بودجه مشخصی را کنار گذاشته است. در این میان روزنامه آ.اس در گزارش خود تاکید کرده که با توجه به زمان کمی که تا اتمام مهلت بازار زمستانی باقی است و سختی های موجود در مسیر و مسائل پیچیده مالی، احتمال بازگشت بیل به تاتنهام در بازار زمستانی غیرممکن به نظر می رسد و تنها احتمال موجود این است که تاتنهامی ها بیل را به صورت قرضی به خدمت بگیرند؛ هرچند که هم بیل و هم باشگاه مادریدی تمایل چندانی به این موضوع ندارند.

از سوی دیگر زین الدین زیدان سرمربی رئال هم درکنفرانس خبری اخیرش قبل از دربی شهر مادرید اعلام کرد که جدایی بیل از تیمش در بازار زمستانی و در آخرین روز این بازار را غیرممکن می داند. او دراین رابطه گفته:« بیل با ماست و من روی او حساب باز کرده ام و احتمال جدایی اش از تیممان را رد می کنم.»

 گرت بیل در پانزده دیداری که دراین فصل برای تیمش برگزار کرده، 3 گل زده و 2 پاس گل داده. باید تا پایان مهلت بازار زمستانی منتظر ماند و دید که آیا تلاشهای سران تاتنهام برای جذب بیل به نتیجه خواهد رسید یا اینکه بیل دست کم تا تابستان در تیم مادریدی خواهد ماند.

 
 6363