ستین: با وجود برد پرگل، باز هم راضی نیستم

ستین: با وجود برد پرگل، باز هم راضی نیستم

پایگاه خبری فوتبالی- کیکه ستین سرمربی اسپانیایی و جدید بارسلونا در پایان دیدار تیمش مقابل لگانس در جام حذفی اسپانیا که با پیروزی 0-5 آبی اناری ها به پایان رسید، به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و به خاطر از دست دادن کنترل بازی در اواخر نیمه اول ابراز گله کرد.

به گزارش فوتبالی، آقای ستین در کنفرانس خبری پایانی بازی اعلام کرد که از عملکرد شاگردانش کاملا راضی نبوده است. این گزیده ای از صحبتهای آقای ستین است:

*عملکرد بارسلونا در این بازی چطور بود؟

ما در 20 تا 25 دقیقه ابتدایی بازی خیلی خوب بودیم؛ البته تیم حریف می توانست به ما آسیب بزند ولی ما در بسیاری از مسائل خوب کار کردیم ولی از عملکرد کلی تیمم کاملا راضی نیستم. ما به گل رسیدیم ولی در دقایقی از بازی کنترل مسابقه را از دست دادیم و به تیم حریف فرصتهای زیادی دادیم. دقیقا در همان لحظات است که باید کنترل بازی را در دست داشته باشیم.

*بارسا در بازار زمستانی مهاجم نخواهد خرید. این کار را برایتان سخت نمی کند؟

من خیالم راحت است؛ البته خطر مصدوم شدن بازیکنان وجود دارد و این قابل کنترل نیست. ولی من عادت دارم که با داشته هایم، کار کنم. نشد که بازیکن بخریم؛ بازار موقعیت خوبی برای ما فراهم نکرد ولی باید در نظر داشته باشیم که دمبله در آستانه بازگشت است.

*نظرتان در مورد خط دفاع سه نفره چیست؟

ممکن است دوباره این سیستم را تکرار کنیم. باید بازیها را آنالیز کرد. سیستم بازی تیم بارها تغییر خواهد کرد؛ حتی در جریان مسابقات. من در بازی امروز تقریبا نیمی از تیم را تغییر داده بودم.

*بارسلونا تقریبا با ترکیب اصلی به مصاف لگانس رفت.

این بازی در خانه برگزار می شد و من حس کردم که راحت تر این است که از بازیکنان اصلی تیم استفاده کنم.

*چرا از عملکرد تیمتان راضی نبودید؟

در نیمه دوم بخشی از کارها را خوب پیش بردیم و کنترل بازی را در دست داشتیم ولی از خیلی نظرات باید بهترشویم و بهتر است که این تغییرات را در شبهای برد اعمال کنیم. من فقط به نتیجه بازی نگاه نمی کنم. ما در جریان این بازی خیلی سریع توپ را از دست می دادیم و هر زمان که توپ از دست می رفت، به مشکل برمی خوردیم

*ترجیح می دهیددر دور بعد جام حذفی با کدام تیم روبرو شوید؟

هیچ فرقی ندارد. به هر حریفی که بخوریم، با جدیت و انرژی همیشه به میدان خواهیم رفت.

*عملکرد دی یونگ را چطور دیدید؟

فرانکی بازیکن خیلی خوبی است. او هیجان زیادی دارد تا نکات جدید را بیاموزد. ما او را در بخش دیگری از زمین به کار گرفتیم و او عملکرد خیلی خوبی داشت و روز به روز درکش بهتر می شود. او در این بازی فوق العاده بود؛ دقیقا مثل آرتور

*چطور از دمبله استفاده خواهید کرد؟ 

او شرایط و توانایی های خاصی دارد. سعی می کنیم بهترین بازیهای ممکن را از او بگیریم؛ نمی توانم دقیق بگویم که در چه پستی بازی خواهد کرد؛ او باید احساس راحتی کند و بدین ترتیب به تیم کمک زیادی خواهد کرد. امیدواریم که عملکرد خوب او همچنان ادامه داشته باشد.

6363