بارسا و دست به سر کردن گزینه مدنظرشان برای جانشینی سوارز

بارسا و دست به سر کردن گزینه مدنظرشان برای جانشینی سوارز

پایگاه خبری فوتبالی- سدریک باکامبو، بازیکن سابق ویارئال که این روزهادر تیم گوان پکن بازی می کند، در صفحه رسمی اش در توئیتر اعلام کرده که در هفته های اخیر تا یک قدمی پیوستن به بارسلونا پیش رفته بوده؛ اما تغییر عقیده سران باشگاه کاتالان، مانع از انتقال او به رختکن آبی اناری ها شده است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم جوان در صفحه رسمی اش در توئیتر اعلام کرده که مدیران باشگاه بارسلونا بعد از ناکامی در جذب رودریگو و اوبامیانگ، با جاناتان بارنت (مدیربرنامه های او که مدیربرنامه های بیل نیز هست) تماس گرفته اند تا در مورد شرایط انتقال این بازیکن به رختکن تیمشان اطلاعاتی را کسب کنند.

طبق گزارش کادنا کوپه، بارنت هم با باکامبو که درآستانه سفر به سئول بوده تا تیمش را در یکی از بازیهای لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند، تماس گرفته و به او توصیه کرده تا در هنگ کنگ بماند؛ چرا که احتمال می داده که او می بایست به زودی عازم بارسلونا شود. همین تماس باعث شد تا باکامبو با کاروان تیم باشگاهی اش به سئول نرود و در هنگ کنگ بماند ولی کمی بعد ( یک ساعت و نیم بعد)، مدیران باشگاه بارسلونا با آقای بارنت تماس گرفتند و به او اعلام کردند که قضیه منتفی است و تمایلی به جذب باکامبو ندارند.

باکامبو هم با طنز پستی را در توئیترش قرار داده و با نام بردن از وب سایت ترنسفرمارکت این ماجرا را شرح داده و در عین حال خطاب به گریزمان نوشته:« در یک موقعیت دیگر  می بینمت.»

روزنامه اکیپ هم در گزارشی دراین باره نوشته که آبیدال شخصا با مدیربرنامه های باکامبو تماس گرفته بوده است. باشگاه کاتالان هم بدون آنکه جزئیاتی از این ماجرا منتشر کند، درخبری اعلام کرده که سران این باشگاه قصد خرید باکامبو یا بازیکن دیگری را به عنوان جانشین سوارز ندارند.

باکامبوی 28 ساله در حال حاضر در تیم گوان پکن توپ می زند و بعد ازحضور سه ساله در ویارئال (دربین سالهای 2015 تا 2018)، به این باشگاه چینی پیوسته است.