خواسته عجیبی که انتقال کاوانی به اتلتیکو را منتفی کرد!

خواسته عجیبی که انتقال کاوانی به اتلتیکو را منتفی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- تا روز چهارشنبه همه چیز در مورد انتقال ادینسون کاوانی از پاری سن ژرمن به اتلتیکومادرید خوب پیش می رفت و انتظار می رفت که خبر انتقال این مهاجم اروگوئه ای به پایتخت اسپانیا به صورت رسمی اعلام شود.

به گزارش فوتبالی، طبق گزارشهای منتشره، سران اتلتیکومادرید با خود کاوانی و با مدیران پاری سن ژرمن به توافقات نهایی دست یافته بودند و همه در انتظار امضای قرارداد نهایی و اعلام خبر رسمی انجام این انتقال بودند؛ اما عصر روز چهارشنبه اتفاقی افتاد که همه ماجرا را عوض کرد. یعنی تا عصر چهارشنبه همه چیز انجام شده بود و همه کاوانی را در لباس اتلتیکومادرید تصور می کردند، تا اینکه ناگهان اتفاقی همه معادلات را برهم زد. طبق گزارش منتشره در روزنامه موندو دپورتیو، ماجرا به اینجا برمی گردد که یکی از نزدیکان کاوانی (یکی از مدیربرنامه های او)، درخواستی را به باشگاه مادریدی ارائه داد که از نظر سران اتلتیکو قابل پذیرش نبود؛ درخواستی برای پرداخت کمیسیون و در عین حال پاداش هایی به کاوانی.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که سران اتلتیکومادرید بعد از تلاشهای فراوان، حتی با مدیران پاری سن ژرمن هم بر سر انتقال کاوانی به تیمشان به توافق رسیده بودند و قبل از آن با این ستاره اروگوئه ای هم توافق کرده بودند؛ اما هنگامی که همه چیز آماده انجام فاز نهایی، یعنی حضور کاوانی در تستهای پزشکی اتلتیکومادرید بود، این اتفاق رخ داد.

گویا در آستانه نهایی شدن این انتقال، مدیربرنامه های کاوانی، از سران باشگاه اتلتیکومادرید خواسته تا رقم کمیسیونی را بپردازند و درعین حال پاداش هایی را برای کاوانی در نظر بگیرند. رقم کمیسیون درخواستی تقریبا برابر با رقمی بود که اتلتیکویی ها می بایست برای خرید کاوانی به پاری سن ژرمن می پرداختند و این رقم معامله را دوبرابر می کرد. طبق گزارشهای منتشره، اتلتیکویی  ها حاضر شده بودند تا برای خرید کاوانی 18 میلیون یورو بپردازند. بعد از دریافت این درخواست سران باشگاه اتلتیکو این درخواست را غیرقابل قبول دانستند و تصمیم گرفتند تا خرید کاوانی را منتفی اعلام کنند و بعید به نظر می رسد که حتی در تابستان هم برای جذب او تلاشی انجام دهند.

این درحالی است که مدیران اتلتیکو تلاشهای زیادی انجام داده بودند تا بتوانند در بازار زمستانی مهاجمی را به خدمت بگیرند و انتخاب اولشان ادینسون کاوانی بود. اما در نهایت از تلاش برای خرید او دست کشیدند. خواسته این فرد نزدیک کاوانی به اندازه ای دور از ذهن بود که سران اتلتیکو ثانیه ای درنگ نکردند و روند مذاکرات را متوقف کردند. بدین ترتیب بعید خواهد بود که اتلتیکویی ها حتی در تابستان پیش رو هم برای خرید کاوانی دست به کار شوند؛ این درحالی است که در تابستان قادر خواهند بود تا او را به عنوان بازیکن آزاد و بدون پرداخت پولی به پاری سن ژرمن جذب کنند.

6363