رئال مادرید و ربودن جواهر باشگاه ویارئال از بارسا و سیتی

رئال مادرید و ربودن جواهر باشگاه ویارئال از بارسا و سیتی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه رئال مادرید، ایوان مورانته، بازیکن 19 ساله که از او به عنوان جواهر باشگاه ویارئال یاد می شود را به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن جوان در خط میانی بازی می کند و در بازار زمستانی به رئال کاستیا (تیم پایه ای رئال مادرید) ملحق شده است. تیم رئال کاستیا، قبل از او نیز دو بازیکن دیگر به نامهای مارک گوال و رینیر را نیز به خدمت گرفته بود.

ایوان مورانته در ویارئال بی بازی می کرد و شخصا در فکر ترک این باشگاه بود. تیمهای منچسترسیتی و بارسلونا هم عملکرد او را با دقت زیر ذره بین داشتند و برای خرید او خیز برداشته بودند؛ اما رئال مادرید با پیشی گرفتن از این دو رقیب، توانست این بازیکن جوان و آینده دار را مال خود کند.

مورانته یکی از مهره های کلیدی تیم جوانان ویارئال بود که فصل گذشته قهرمان لالیگا و جام حذفی جوانان اسپانیا شد. او در تیم ملی زیر 19 سال اسپانیا نیز بازی می کند و یکی از مهره های ارزشمند وتاثیرگذار این تیم به حساب می آید. ایوان مورنته فوتبالش را در باشگاه ورزشی اخیدو د لئون اسپانیا آغاز کرد و پس از آن به تیم کودکان ویارئال پیوست و یک سال بعد به لئون بازگشت و قرضی به تیم کولتورال منتقل شد و بعد از اتمام آن قرارداد قرضی، دوباره به ویارئال بازگشت و تا به امروز در ویارئال بی بازی می کرد.

6363