رسمی/ مورینیو، دنی رز را به نیوکاسل فراری داد

رسمی/ مورینیو، دنی رز را به نیوکاسل فراری داد

پایگاه خبری فوتبالی- دنی رز مدافع انگلیسی باشگاه تاتنهام با قراردادی قرضی به نیوکاسل پیوست.

به گزارش فوتبالی، این انتقال به صورت قرضی و تا پایان فصل جاری انجام گرفت و بدین ترتیب استیو بروس، سرمربی نیوکاسل این مدافع 29 ساله را تا پایان فصل در اختیار خواهد داشت. این خبر خیلی خوبی برای نیوکاسلی هاست؛ چرا که پل دامت و جترو ویلمز، دو مدافع این تیم با مصدومیتهایی طولانی تا پایان فصل از میادین ورزشی به دور خواهند بود و حالا رز به این تیم کمک خواهد کرد تا در امور تدافعی عملکرد بهتری داشته باشند.

از زمان روی کار آمدن ژوزه مورینیو روی نیمکت مربیگری تاتنهام، رز فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش نمی یابد و اخیرا با ژوزه مورینیو برسر همین موضوع درگیر شده بود. حالا و با گذشت چند روز از این درگیری، رز به صورت قرضی به نیوکاسل منتقل شد تا در این تیم بتواند دقایق بیشتری به زمین برود. او در نیوکاسل پیراهن شماره 28 را به تن خواهد کرد و انتظار می رود که در بازی شنبه شب تیمش مقابل نوریچ، اولین بازی اش با پیراهن نیوکاسل را برگزار کند.

رز در گفتگو با وب سایت نیوکاسل درباره انتقالش به این تیم گفت:« برای من افتخار بزرگی است که در این تیم هستم. واقعا خوشحالم که سرمربی نیوکاسل مرا به این تیم آورده و بی صبرانه منتظرم تا به هرترتیبی شده، جواب اعتماد او را بدهم و در اولین دیداری که با پیراهن نیوکاسل به میدان بروم این کار را خواهم کرد. برای من فوق العاده است که می توانم به اینجا بیایم و این فرصت را داشته باشم که مقابل هواداران نیوکاسل به میدان بروم. نیوکاسل یکی از بزرگترین باشگاه های انگلیس است. من دیشب با سرمربی تیم صحبت کردم و او به من گفت که 50 هزار هوادار در بازی تیم مقابل آکسفورد در ورزشگاه بودند. چطور می توان این عشق و حمایت از سوی هواداران را نادیده گرفت؟ من بی صبرانه منتظر بازی کردن مقابل این هواداران هستم.»

 

6363