رسمی/ نه تاتنهام و نه یونایتد؛ پیانتک به هرتابرلین پیوست

رسمی/ نه تاتنهام و نه یونایتد؛ پیانتک به هرتابرلین پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان ایتالیا با انتشار بیانیه ای از توافق با باشگاه هرتابرلین آلمان بر سر انتقال کریستوف پیانتک به این تیم خبر داد.

به گزارش فوتبالی، در این بیانیه کوتاه، سران باشگاه روسونری با تشکر از پیانتک به خاطر تعهد و حرفه ای گری اش در طول دوران حضورش در سن سیرو، برای او بهترین ها را در طول عمر فوتبالی اش آرزو کرده است.

این انتقال در شرایطی انجام شد که کریستوف پیانتک در سال 2019 به عنوان یک ستاره وبا نقل و انتقالی جنجالی از جنوا به میلان منتقل شد و در اولین بازی هایش با پیراهن روسونری عملکرد حیرت آوری داشت و گلهای زیادی برای این تیم زد. اما روزهای خوب او در میلان خیلی سریع به پایان رسید و این ستاره لهستانی نتوانست تا جایگاه قابل قبولی در رختکن سن سیرو برای خودش دست و پا کند.

اخیرا با انتقال زلاتان ایبراهیموویچ از لیگ ام.ال.اس به رختکن میلان، گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی پیانتک از این تیم افزایش یافت و تیمهای متعددی هم برای جذب او ابراز تمایل کردند. سران باشگاه تاتنهام قصد داشتند تا پیانتک را به عنوان جایگزین هری کین که فعلا با مصدومیتی طولانی از میادین ورزشی به دور است، به خدمت بگیرند و تا ساعاتی پیش صحبت از انتقال او به منچستریونایتد داغ بود و شنیده می شد که توافقات با سران یونایتد برسر انتقال این مهره لهستانی به اولدترافورد در آستانه نهایی شدن است. اما در نهایت، خبر رسمی انتقال پیانتک به هرتابرلین روی وب سایتهای خبری قرار گرفت.

این بازیکن 24 ساله و لهستانی با قراردادی 27 میلیون یورویی از میلان به هرتابرلین منتقل شد و در نیم فصل دوم بوندس لیگا، زیر نظر یورگن کلینزمن فوتبالش را دنبال خواهد کرد.

6363