سرمربی بارسلونا، لگانس را دستکم نگرفت؛ با تمام قوا!

سرمربی بارسلونا، لگانس را دستکم نگرفت؛ با تمام قوا!

پایگاه خبری فوتبالی - کیکه ستین سرمربی بارسلونا در مرحله قبلی کوپا دل ری و بازی مقابل ایبیزا به مسی ، پیکه و بوسکتس استراحت داد و نزدیک بود که کار تیمش گره بخورد اما این بار به هیچ بازیکنی برای بازی یک هشتم نهایی مقابل لگانس استراحت نداده است.

به گزارش فوتبالی، ستین پس از آن که صدر جدول لالیگا را به رئال مادرید واگذار کرد، به هیچ وجه نمی خواهد از کوپا دل ری حذف شود و به همین خاطر بازی امشب مقابل لگانس در نیوکمپ را به شدت جدی گرفته است. مربی کانتابریایی به هیچ کسی استراحت نداده است و در بازی امشب به جز پنیا، فاتی و کویادو که از آکادمی هستند، بقیه ستاره های آماده بارسا در لیست قرار گرفته اند.

موسی واگه که ستین علاقه ای به او ندارد، مثل بازیهای قبلی از لیست خط خورده است. عثمان دمبله که به تازگی از مصدومیت ریکاوری کرده هم به علت احتیاز حضور ندارد. نتو دروازه بان برزیلی در حال ریکاوری از مصدومیتش است و سوارز هم مطابق انتظار به علت مصدومیت شدیدش غایب است. ری ماناج آلبانیایی که با گروه تمرین کرده بود، در لیست قرار نگرفت.

لیست 18 نفره بارسلونا برای بازی امشب مقابل لگانس بدین شرح است : ترشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، آرتور، مسی، لنگله، گریزمان، آلبا، سرجی روبرتو، دی یونگ، ویدال، اومتیتی، جونیور، پنیا، فاتی و کویادو.