سورپرایز ویژه گریزمان برای بازیکن تیم بسکتبال بارسلونا

سورپرایز ویژه گریزمان برای بازیکن تیم بسکتبال بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی بارسلونا مسئولیت اهدای جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ بسکتبال اسپانیا به نیکولا میروتیچ را پذیرفت.

به گزارش فوتبالی، میروتیچ برای دومین بار در این فصل جایزه بهترین بازیکن فصل را از آن خود کرد که گریزمان جایزه را به این بسکتبالیست اهل مونته نگرو اهدا کرد. صفحه توئیتر بارسلونا ویدئویی از این لحظه منتشر کرد که در آن میروتیچ کاملا شگفت زده شده بود چرا که انتظار نداشت گریزمان این جایزه را به او بدهد. 

مهاجم فرانسوی بارسلونا به شدت عاشق بسکتبال است و معمولا از تعطیلاتش استفاده می کند تا به آمریکا سفر کند و مسابقات لیگ بسکتبال آمریکا یا همان NBA را از نزدیک تماشا کند. 

میروتیچ یکی از خریدهای جنجالی بارسلونا در عرصه بسکتبال بوده است چرا که این بازیکن سابقه شش فصل حضور در رئال مادرید را داشت و پس از مدتی حضور در لیگ آمریکا به بارسلونا ملحق شد تا به نوعی تجربه بازیکنانی نظیر لوئیز انریکه در حوزه فوتبال را این بار در عرصه بسکتبال تکرار کند و به رقیب دیرینه ملحق شود.

در حال حاضر رئال مادرید صدرنشین لیگ بسکتبال اسپانیاست و بارسلونا در رده دوم است. رده بندی جالبی که مشابه شرایط حال حاضر فوتبال اسپانیاست چرا که در آن جا هم رئال بالاتر از بارساست.