رسمی؛ مهاجم بارسلونا تا سال 2024 به رم پیوست

رسمی؛ مهاجم بارسلونا تا سال 2024 به رم پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه رم خبر خرید کارلس پرز مهاجم رم را رسما تائید کرد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم اسپانیایی به صورت قرضی با مبلغ یک میلیون یورو تا پایان فصل به رم پیوست. تیم ایتالیایی در پایان فصل باید با بند خرید اجباری 11 میلیون یورویی قرارداد وی را به حالت قطعی در بیاورد. بر اساس بندهای قرارداد و پاداش ها ممکن است که 4.5 میلیون یورو به این مبلغ اضافه شود.

بدین ترتیب کارلس پرز تا 30 ژوئن 2024 با رم قرارداد بست. این بازیکن اسپانیایی گفت :" می دانم که باشگاه مهمی نظیر بارسلونا را ترک می کنم اما به باشگاه مهم دیگری همچون رم ملحق شدم. خیلی خوشحالم و به شدت برای تمرین کردن با هم تیمی هایم هیجان زده ام."

کارلس پرز 21 ساله در آکادمی بارسلونا رشد کرد و در این فصل بخشی از تیم بزرگسالان بود. او در فصل جاری یازده بازی برای بارسلونا انجام داد که دو گل زد و یکی از گلهایش در سن سیرو مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا بود. 

گویدو فینگا مدیر اچرایی باشگاه رم در مورد این انتقال گفت :"خیلی خوشحالیم که پرز به رم ملحق شد. کارلس در یکی از بهترین آکادمی های اروپا کار کرده است و در تیم توانمندی نظیر بارسلونا بازی کرده است. امیدواریمم که بتوانیم نقشی مهم را در ترکیب اصلی در اختیارش قرار بدهیم."