زیدان: وازکز حمایت من را دارد، شرایط یوویچ با یک گل تغییر می‌کند

زیدان: وازکز حمایت من را دارد، شرایط یوویچ با یک گل تغییر می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی شب گذشته برابر رئال ساراگوسا به حمایت و تمجید از بازیکنان جوان تیم خود پرداخت.  

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید شب گذشته موفق شد با پیروزی 0 - 4 برابر رئال ساراگوسا در زمین حریف به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری صعود کند. گل های رئال مادرید در این بازی را رافائل واران، لوکاس وازکز، وینیسیوس جونیور و کریم بنزما به ثمر رساندند. لوکاس وازکز شب گذشته در ترکیب اصلی رئال قرار داشت و این در حالی بود که انتقاداتی از سوی برخی هواداران رئال مادرید به او شده بود. زیدان در کنفرانس خبری پس از بازی درباره این بازیکن گفت: " نکته مهم این است که من چه فکری درباره او دارم. او تمام عشق من را دارد. من به او باور دارم چون پسری دوست داشتنی است که تمام وجود خود را در زمین می گذارد. مردم می توانند نظرات خود را مطرح کنند و ما آن را می پذیریم. او بازیکنی است که از آکادمی آمده و مردم می خواهند ببینند که بازیکن تمام تلاش خود را در زمین می کند و لوکاس همینطور است. من از گلزنی او خوشحالم و از گلزنی سایر بازیکنان نیز خوشحال هستم. " 

لوکا یوویچ بار دیگر در ترکیب اصلی رئال قرار نداشت اما باز هم موفق به گلزنی نشد. زیدان در این باره گفت: " من دوست دارم او گلزنی کند اما تنها در صورتی به آنجا می رسد که به تلاش های خود ادامه دهد. او جوان است و تازه به جمع ما اضافه شده است. نکته خوب این است که او در تیمی حضور دارد که بازیکنان بزرگی زیادی در آن هستند و او باید خودش را تطبیق دهد. زمان به پیشرفت او کمک می کند. وقتی یک بار گلزنی کند همه چیز تغییر خواهد کرد. "

زیدان در ادامه از عملکرد تونی کروس نیز تمجید کرده و اضافه کرد: " من برای او خوشحال هستم. تونی یک نمونه است و بسیار بازیکن خوبی است. اما ما باید کار و تلاش تمام تیم را برجسته کنیم. در آخر برای یک مربی مهم است که بازی کاملی از تمامی بازیکنان خود ببیند. ما می توانیم بازیکنان را تغییر دهیم اما همه عملکرد خوبی داشتند. "

1070