کنایه زیدان: برنابئو ارسال 1000 پاس بدون یک شوت را نمی‌پذیرد

کنایه زیدان: برنابئو ارسال 1000 پاس بدون یک شوت را نمی‌پذیرد

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان از سبک بازی خود در رئال مادرید دفاع کرده و تاکید کرد که علیرغم انتقادات اخیر این روش را تغییر نمی دهد چرا که هواداران این تیم ارسال 1000 پاس بدون یک شوت در چارچوب را نمی پذیرند. 

به گزارش فوتبالی، ناچو فرناندز تک گل رئال مادرید در دیدار برابر رئال وایادولید را به ثمر رساند تا رئالی ها با کسب 3 امتیاز این بازی و با توجه به باخت بارسلونا به تنهایی در صدر جدول رده بندی رقابت های لالیگا قرار بگیرند. هیچ یک از 6 گل رئال مادرید در سال 2020 در لیگ توسط مهاجمان این تیم به ثمر نرسیده و آنها در ایجاد موقعیت برابر وایادولید نیز مشکل داشتند. اما زیدان معتقد است که ادامه همین روند کسب پیروزی می تواند به آنها کمک کند. 

سرمربی فرانسوی در کنفرانس خبری روز گذشته در آستانه دیدار برابر رئال زاراگوزا در رقابت های جام حذفی اسپانیا گفت: " من فکر نمی کنم که برنابئو ارسال 1000 پاس بدون یک شوت در چارچوب را قبول کند. هرکس سبک بازی خودش را دارد. من در برنابئو بازی کرده ام و چیزی که هواداران می خواهند ببینند این است که تیمشان تمام تلاش خود را در زمین می کند. همیشه همینطور بوده است. وقتی هواداران می بینند که تیم برای این پیراهن عرق می ریزد مهمترین چیز است چون همیشه نمی توان پیروز بود. من همواره این را می گویم و تغییر نخواهم کرد. مهمترین چیز این است که باشگاه این فرصت را به من داده تا بازیکنان را تمرین دهم. تیم بزرگی دارم و من خوش شانسم که اینجا هستم. دو ماه قبل شرایط خوب پیش نمی رفت و انتقادات زیادی مطرح شده بود. این موضوع تغییر نخواهد کرد. چیزی که می خواهیم ادامه دادن به کاری است که در حال انجام آن هستیم. "

1070