ادای احترام به کوبی برایانت در سن سیرو

ادای احترام به کوبی برایانت در سن سیرو

پایگاه خبری فوتبالی- قبل از آغاز  دیدار دو تیم میلان و تورینو در جام حذفی ایتالیا، در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان مراسم ویژه ای برای بزرگداشت درگذشت کوبی برایانت اسطوره دنیای بسکتبال برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، یکشنبه شب بود که خبر درگذشت کوبی برایانت در یک سانحه هوایی اعلام شد و از آن زمان تا حالا دنیای ورزش در بهت و حیرت فرو رفته است. به همین بهانه هم قبل از آغاز دیدار دو تیم میلان و تورینو در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی ایتالیا، مراسم بزرگداشتی برای این بسکتبالیست بزرگ فقید برگزار شد.

در یکی از 4 گوشه زمین چمن، یک پیراهن میلان روی زمین پهن شده بود که بررویش شماره 24، شماره کوبی برایانت در باشگاه لس آنجلس لیکرز  و نام او نقش بسته بود. در کنار این پیراهن، یک دسته گل و یک توپ بسکتبال با رنگهای زرد و بنفش باشگاه لس آنجلس لیکرز به چشم می خورد.

 دقایقی بعد و قبل از آغاز مسابقه، نمایشگر بزرگ ورزشگاه، تصاویری از کوبی برایانت را به نمایش گذاشت و ویدیوی کوتاهی پخش شد که یکی از جملاتش این بود: « اسطوره ها هرگز نمی میرند؛ خداحافظ تا همیشه کوبی»

بعد از آن هم بازیکنان میلان در شرایطی که بازوبندهای مشکی به بازو بسته بودند وارد زمین شدند و یک دقیقه سکوت قبل از آغاز این بازی، به احترام کوبی برایانت فقید رعایت شد.

6363