میلان 4-2 تورینو؛ روسونری برد وحریف یووه در نیمه نهایی شد

میلان 4-2 تورینو؛ روسونری برد وحریف یووه در نیمه نهایی شد

پایگاه خبری فوتبالی- میلان موفق شد تا در دیدارش درمرحله یک چهارم پایانی جام حذفی ایتالیا با نتیجه 4-2 از سد تورینو عبور کند.

به گزارش فوتبالی، البته این برد ساده به دست نیامد و میلانی ها برای صعود به دور بعدی این رقابتها، به 120 دقیقه زمان نیاز داشتند تا این برد را قطعی کنند. این دیدار درمرحله یک چهارم پایانی کوپا ایتالیا دیداری دراماتیک بود که در نهایت میلان موفق شد تا در پایان وقتهای اضافه با نتیجه 2-4 از سد حریفش عبور کند. حالا روسونری در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف یوونتوس خواهد رفت.

تورینو بعد از باخت دردناک 0-7 خانگی مقابل آتالانتا به مصاف میلان رفته بود. آنها در طول 90 دقیقه عملکرد خوبی را مقابل میلانی ها به اجرا گذاشتند ولی در وقتهای اضافه ، در مقابل بازیکنان میلان به زانو درآمدند و در کسب سهمیه صعود به نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا باز ماندند.

اولین گل این بازی در دقیقه 12 مسابقه توسط بوناونتورا برای میلان از راه رسید؛ در دقایق 34 و 71 این برمر بود که برای تورینو گلزنی کرد و گل دقیقه 91 چالهان اوغلو ناجی میلان شد و آنها را به جریان بازی برگرداند . 90 دقیقه مسابقه با تساوی 2-2 دو تیم به پایان رسید.

در وقتهای اضافه بار دیگر چالهان اوغلو بود که در دقیقه 106 برای روسونری گلزنی کرد ودر نهایت گل زلاتان ایبراهیموویچ ستاره کهنه کار و توانای میلان در دقیقه 108، کار تورینو را یکسره کرد تا میلان با برد درنبردی 120 دقیقه ای عازم مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا شود.