ماسچرانو: خداحافظی مسی، به ذهنش بستگی دارد، نه به فیزیکش

ماسچرانو: خداحافظی مسی، به ذهنش بستگی دارد، نه به فیزیکش

پایگاه خبری فوتبالی- خاویر ماسچرانو ستاره سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین حالا در گفتگو با TyC اسپورتس در مورد دوستان و هم تیمی های قدیمی اش در باشگاه کاتالان صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، ماسچرانو در صحبتهایی اعلام کرده که از زمان بازگشتش به باشگاه استودیانتس آرژانتین تلاشهای زیادی کرده تا اینیستا به این تیم منتقل شود ؛ اما از آنجا که اینیستا در تیم ویسل کوبه ژاپن احساس راحتی می کند، این تلاشها بی نتیجه مانده.

ماسچرانو در بخشی از این گفتگوی جذاب درمورد آینده لیونل مسی در دنیای فوتبال گفته:« لئو تا زمانی که خودش دلش بخواهد، فوتبالش را دنبال خواهد کرد. درک فوتبالی مسی بی نظیر است. او تاهرسنی که دلش بخواهد فوتبال بازی خواهد کرد. در این مسیر، به نظر می رسد که آینده فوتبالی مسی، وابستگی چندانی به شرایط فیزیکی اش نداشته باشد و زمان خداحافظی او، فقط به روحیه و ذهنیت او برخواهد گشت. همه ما می دانیم که او در آینده چه خواهد کرد ولی مسی مالک و صاحب فوتبال است. او حالا تبدیل به یک بازیکن تمام و کمال شده است. در بازی اخیر بارسلونا مقابل والنسیا، مسی موقعیتهای فراوانی برای گلزنی تیمش ایجاد کرد.»

او بااشاره به برکناری والورده از سمت مربیگری بارسلونا و انتصاب کیکه ستین دراین سمت گفت:« خیلی به ندرت می توان دید که بارسلونا در اواسط فصل مربی اش را عوض کند. این چالش بزرگ دیگری پیش روی تیم است تا بتوانند ورق را برگردانند؛ در نهایت ریش و قیچی دست خودشان است.»

ماسچرانو در ادامه این صحبتها درمورد هم تیمی های سابقش در بارسلونا گفت:« جرارد در مال خود کردن توپ بی نظیر بود. گرفتن توپ از ژاوی و اینیستا غیرممکن به نظر می رسید و هیچ کسی نمی توانست توپ را از چنگشان خارج کند. توانایی این دو از درک بازی، در سطح دیگر و حیرت آوری بود. حالا آندرس در ژاپن است و در تیم باشگاهی اش راضی و خوشحال است. زمانی که گمانه زنی هایی درمورد احتمال جدایی اینیستا از ژاپن مطرح شد، ما تلاش زیادی کردیم تا او را برای پیوستن به استودیانتس متقاعد کنیم، ولی کار واقعا سختی بود و به نتیجه نرسید.»

6363