برونو فرناندز، بازیکن جدید منچستریونایتد

برونو فرناندز، بازیکن جدید منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه رکورد چاپ پرتغال در گزارشی به این نکته اشاره کرده که برونو فرناندز، به زودی به صورت رسمی به منچستریونایتد منتقل خواهد شد. طبق این گزارش او گویا امروز قراردادی را با شیاطین سرخ به امضا رسانده که ارزش آن 55 میلیون یورو است و 25 میلیون یوروی دیگر نیز در صورت تحقق اهداف مشخص شده، به این بازیکن پرتغالی پرداخت خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در گزارش روزنامه رکورد به این نکته اشاره شده که این بازیکن پرتغالی قراردادی را با یونایتدی ها امضا کرده است. این درحالی است که شیاطین سرخ از تابستان گذشته به دنبال جذب برونو فرناندز بودند و حالا و تا ساعاتی  دیگر خبر انتقال رسمی و قطعی او به اولدترافورد اعلام خواهد شد. 

ارزش قرارداد او 55 میلیون یورو است و 25 میلیون یوروی دیگر در صورت تحقق برخی اهداف به او پرداخت خواهد شد که از این 25 میلیون یورو، 10 میلیون یورو برای اهداف سهل الوصول درنظر گرفته شده و 15 میلیون یوروی دیگر در صورت دستیابی به تعداد گلهای مشخصی با پیراهن یونایتد به این بازیکن پرتغالی پرداخت خواهد شد.

از سوی دیگر روزنامه آبولا چاپ پرتغال هم در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که برونو فرناندز صبح فردا به منچسترسفر خواهد کرد و تاکید کرده که او قراردادی 4 فصله را با یونایتد به امضا رسانده و دستمزد سالانه او 4 میلیون یورو خواهد بود.

برونو فرناندز یکی از ستاره های این فصل لیگ پرتغال است و در سن 25 سالگی، مدتی است که عزمش را برای حضور دریکی از لیگهای مطرح اروپایی جزم کرده است. روند مذاکرات برسر انتقال او به منچستریونایتد به خاطر تاکیدو پافشاری سران اسپورتینگ لیسبون برای حفظ او برای یک سال دیگر به تعویق افتاد ولی خواسته برونو فرناندز و پافشاری سران یونایتد باعث شد تا این مذاکرات استارت بخورد. فرناندز دراین فصل 13 گل برای تیمش زده و 10 پاس گل داده و به نظر می رسد که تا ساعاتی دیگر خبر رسمی انتقال او به منچستریونایتد را شاهد باشیم.

6363