هواداران سیتی علیه گواردیولا: انگار پپ واقعیتها را نمی بیند

هواداران سیتی علیه گواردیولا: انگار پپ واقعیتها را نمی بیند

پایگاه خبری فوتبالی- با گذشت هر هفته ، امیدهای منچسترسیتی برای قهرمانی در رقابتهای این فصل لیگ برتر انگلیس، کمرنگ و کمرنگ تر می شود و با توجه به عملکرد حیرت آور لیورپول در رقابتهای این فصل، به نظر می رسد که باید جام را از آن کلوپ و شاگردانش دانست.

به گزارش فوتبالی، در این میان منچسترسیتی هنوز به فتح جام در تورنمنتهای دیگر امیدوار است. آنها چهارشنبه شب و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه به مصاف منچستریونایتد خواهند رفت (در بازی رفت سیتی با نتیجه 3-1 به پیروزی رسیده بود). اما فراتر از نتایج کسب شده و بازیهای پیش رو، هواداران منچسترسیتی از سرمربی اسپانیایی تیمشان دلخور هستند و از صحبتهای اخیر پپ گواردیولا حسابی شاکی و کلافه هستند. گواردیولا اخیرا و بعد از بازی تیمش مقابل فولام در جام حذفی که با برد 0-4 سیتی زن ها به پایان رسیده بود از اینکه ورزشگاه برای این بازی نیمه خالی بوده، گله کرده بود.

حالا کوین پارکر، مسئول باشگاه هواداران رسمی منچسترسیتی در گفتگو با دیلی میل دراین باره اظهارنظر کرده و گفته:« اصلا درک نمی کنم که پپ گواردیولا به دنبال چه چیزی است. او به خاطر این صحبتها با انتقادات فراوانی از سوی هواداران سیتی روبرو شده است. ما حس می کنیم که باشگاه های دیگر با بی عدالتی از ما انتقاد می کنند و اوضاع وقتی بدتر می شود که سرمربی تیممان هم به جمع منتقدان اضافه می شود.»

با این اتفاقات سرمربی اسپانیایی سیتی دیگر در بین هواداران این تیم محبوب نیست. آقای پارکر در ادامه صحبتهایش گفت:« فکر می کنم که گواردیولا دیگر با واقعیتها ارتباطی ندارد و واقعیتهای اقتصادی ای که هواداران سیتی با آن درگیر هستند را نمی بیند.او باید درک کند که هواداران سیتی اکثر از قشر کارگر جامعه هستند و پولشان را برای فوتبال خرج می کنند. پس سرزنش کردن این قشر از افراد، واقعا بی معناست. او نباید وفاداری هوادارانی که در طول 35 سال ناکامی در فتح جام، همواره از باشگاه حمایت کرده اند را نادیده بگیرد. گواردیولا از حضور کمرنگ هواداران در دیداری گلایه داشت که ظهر روز یکشنبه برگزار می شد و این زمان، زمان ایده آلی برای تماشای یک بازی فوتبال نیست.»

بدین ترتیب حالا پپ گواردیولا چالش سخت و بزرگی را پیش رو دارد و آن هم آشتی کردن و به دست آوردن دوباره دل هوادارانی است که همواره به سیتی وفادار بوده اند و می خواهند که سرمربی تیم هم قدرشان را بداند.

6363